گواردیولا برای اشتوتگارت بازیکن خرید!

گواردیولا برای اشتوتگارت بازیکن خرید!

سایت رسمی فوتبالی - بازیکن جدید به رسانه ها معرفی شد و به سوالاتی پاسخ داد و سپس در پشت صحنه از نظرها پنهان شد. این اتفاقات معمول در معرفی رسمی بازیکنان نیست مگر اینکه شما پابلو مافئو باشید.

این مدافع 21 ساله فاش کرد که سرمربی سابق بایرن مونیخ، پپ گواردیولا، کسی بوده که او را راضی کرده تا به پیشنهادهایی از جایی به جز لیگ برتر فکر کند و منچسترسیتی را به مقصد اشتوتگارت ترک کند.

یک خبرنگار زن از مافئو پرسید: " برای شما اهمیتی داشت؟ "

مافئو تنها چند روز است به اشتوتگارت آمده اما در چند روز اخیر موضوع اصلی بحث ها بوده است. دیک عکس از این دفاع راست اسپانیایی که در حال ضربه زدن به توپ در زمین تمرین اشتوتگارت است، در همه جا پخش شده است.

" ماهیچه ساق پای این بازیکن را دیدی؟ "

" عجب غولی! "

" ماهیچه های بزرگی دارد! "

قطر ماهیچه های او 39 سانتی متر است.

جدا از این ماهیچه های قدرتمند و حجیم، شرایط مافئو برای اشتوتگارت بسیار ایده آل است. با وجود اینکه این بازیکن تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا از زمان پیوستن به سیتی از اسپانیول در سال 2013 تنها 3 بازی زیر نظر گواردیولا انجام داد اما او در دوسال گذشته به صورت قرضی در خیرونا بازی کرد و عالی بود. تعداد خطاهای او در لالیگا حتی از یوردی آلبا در بارسلونا و دنی کارواخال در رئال مادرید نیز کمتر بود. 

مدیر ورزشی اشتوتگارت، میشل ریشکه، که اولین بار شماره 7 جدید این تیم را در لیگ جوانان اروپا وقتی مدیر بایرن بود و مافئو تنها 16 سال داشت دیده بود، در باره او گفت: " مافئو بازیکن با قلب بزرگ و قدرت بی انتهاست. او پیشنهادهای زیادی از اسپانیا و انگلیس داشت و ما خوشحالیم که اشتوتگارت را انتخاب کرد. او آینده روشنی در پیش دارد. "

بسیاری انتظار دارند که در آینده در آسمانی آبی منچسترسیتی بازی کنند اما با حضور بازیکنان با تجربه ای مانند دنیلو و کایل واکر که در برای پست دفاع راست رقابت می کنند، مافئو تصمیم گرفت در آخرین سال قرارداد خود به پیشنهاد اشتوتگارت پاسخ مثبت بدهد. نقش سرمربی قهرمان سه دوره بوندس لیگا، گواردیولا، نیز در این میان کم نبود.

مافئو بعد از امضای قرارداد 5 ساله با این تیم گفت: " پپ گواردیولا بسیار از بوندس لیگا تعریف کرد و مدیران اشتوتگارت نیز نقش بسیاری در متقاعد کردن من داشتند. من فیلم بازی های خانگی این تیم را نگاه کردن و تحت تاثیر فضای حاکم بر ورزشگاه قرار گرفتم. من تمام تلاشم را می کنم تا به باشگاه در ادامه مسیر پیشرفتش کمک کنم. "

مافئو تمامی ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار دارد و به گفته ریشکه نقش مهمی در فصل آینده این تیم ایفا خواهد کرد. باید دید که او در کنار فینالیست جام جهانی 2018، بنجامین پاوارد، قرار می گیرد یا در مقابل او بازی می کند.