پنج بازیکن مورد نظر چلسی در نقل و انتقالات

پنج بازیکن مورد نظر چلسی در نقل و انتقالات

سایت رسمی فوتبالی - چلسی بعد از ثبت قرارداد با مائوریزیو ساری آماده است تا بازیکنان مورد نظر خود را خریداری کند. جورجینیو که در ناپولی نیز تحت هدایت ساری بازی می کرد، در همان روز به قیمت 50 میلیون پوند به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، البته تیم آنتونیو کونته در فصل 17 -2016 قهرمان لیگ برتر شد و توانست در کسب این عنوان 93 امتیاز به دست بیاورد. اما آغاز نه چندان قوی آنها در فصل باعث شد که در انتهای فصل با 70 امتیاز لقبی بهتر از پنجم به دست نیاورند. آنها مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست نیاوردند که برای وجهه چلسی در اروپا خوب نیست. هواداران و مفسران فوتبال معتقد هستند که این تیم لندنی باید هر فصل مدعی عنوان قهرمانی باشد چرا که در سال های اخیر از تیم های برتر اروپا بوده است.

ساری این توانایی را دارد که بازیکنان ایتالیایی خصوصا کسانی که در باشگاه سابق خود، ناپولی، با آنها همکار بوده را به این تیم بیاورد و در مورد پیوستن جورجینیو به این تیم نیز ما شاهد این موضوع بودیم. کار ساری در چلسی بسیار آسان تر از مربی قبلی است چرا که حق انتخاب زیادی دارد.

اما حالا که آنتونیو کونته از این تیم رفته و مائوریزیو ساری جانشین او شده است چه بازیکنانی ممکن است در این تابستان به استمفوردبریج بیایند؟

5. گونزالو هیگواین

به گزارش دیلی میرور چلسی آماده است تا در ازای به خدمت گرفتن گونزالو هیگواین، آلوارو موراتا را به یوونتوس بدهد.

هیگواین در سال های 2014 تا 2016 تحت هدایت ساری برای ناپولی بازی کرد و پس از آن با مبلغ 81 میلیون پوند به یوونتوس فروخته شد.

موضوع اصلی درباره خرید هیگواین این است که او امسال 31 ساله خواهد شد. و به سال های آخر زندگی حرفه ای خود نزدیک می شود و تنها زمان مشخص می کند که چند سال دیگر فوتبال او به پایان می رسد.

با این وجود نمی توان توانایی هیگواین در زمین بازی را نادیده گرفت. او در یوونتوس ثابت کرد که همچنان می تواند به راحتی دروازه حریفان را باز کند. وقتی او وارد این تیم ایتالیایی شد در 38 بازی 24 گل به ثمر رساند و در فصل بعد در 35 بازی 16 گل زد. با پشتیبانی ای که از او در چلسی می شود، شکی نیست که می تواند حتی گل های بیشتری در لیگ برتر به ثمر برساند.

احتمال انتقال: 10/6

یوونتوس پیش از این نیز علاقه خود را به موراتا نشان داده بود و در واقع پیش از اینکه این بازیکن در فصل گذشته به چلسی فروخته شود، او را در باشگاه خود می دانستند. بنابراین این جابجایی ممکن است آنها را به موضوع علاقمند کند. با این حال آنها به تازگی برای رونالدو 105 میلیون پوند خرج کرده اند و به دنبال کسب درآمد هستند.

4. دنیله روگانی

پرمیوم اسپرت گزارش داده که چلسی به در خواست مائوریزیو ساری به توافق 40 میلیون یورویی با دنیله روگانی، مدافع یوونتوس، رسیده است.

چلسی بازیکنانی قوی مانند سزار آسپیلی کوئتا، آنتونیو رودیگر، دیوید لوییز و آندرس کریستنسن در دفاع وسط دارد که همگی برای قرار گرفتن در سیستم سه نفره دفاعی می جنگند. با این حال اضافه شدن دنیله روگانی برای باشگاه لندنی ارزشمند است و اگر او قرارداد خود را با این تیم امضا کند، گزینه اول حضور در خط دفاعی خواهد بود.

روگانی با توجه به سنش آینده درخشانی پیش رو دارد و چلسی روی این موضوع حساب می کند. او به عنوان یک دفاع وسط بسیار فرز و چابک است و می تواند به راحتی در هر موقعیتی توپ را از حریفان بگیرد. این بازیکنان ایتالیایی یکی از اهداف اصلی چلسی برای فصل بعد است.

احتمال انتقال: 10/ 7.5

اگر شایعات درباره درخواست روگانی از ساری برای قبول سرمربیگری چلسی درست باشد، بنابراین احتمال این انتقال بسیار بالاست. همانطور که پیش از این گفته شد، ساری با روگانی وقتی که نوجوان بود، در امپولی کار کرده است بنابراین این اتفاق می تواند نقشی حیاتی در این مذاکرات ایفا کند.

این واقعیت که این بازیکن 23 ساله در تورین چندان فرصت بازی نیافته نیز می تواند یکی از عوامل مهم پیوستن به چلسی باشد.

3. الکساندر گولوین

به گفته سان چلسی آماده است تا با آرسنال برای به خدمت گرفتن ستاره جام جهانی، الکساندر گولوین، رقابت کند.

یوونتوس نیز به این ستاره روسی علاقه دارد اما بعد از خرج 105 میلیون پوند برای رونالدو بهتر است بگوییم که آنها ترجیح میدهند به خریدهای خود در این تابستان پایان دهند. 

گولوین این تابستان به دنیا نشان داد که چه توانایی هایی دارد. او به راحتی از مدافعان عبور می کرد و هر زمان که دوست داشت توپ را به گل تبدیل می کرد. گولوین به راحتی می تواند در ترکیب چلسی جا بگیرد و عملکرد موفق در چلسی در فصل بعد داشته باشد. 

با بازی در کنار جورجینیو، این زوج بدون شک مدافعان حریف را آزار می دهند و نبض بازی را در کنار هم به دست می گیرند. 

احتمال انتقال: 10 / 7

مادر الکساندر گولوین مذاکرات بین چلسی و زسکا مسکو را برای به خدمت گرفتن این بازیکن تائید کرده و همین موضوع گمانه زنی ها را افزایش داده است.

وقتی از او درباره انتقال پسرش به چلسی پرسیده شد، پاسخ داد: " بله صحبت هایی بین باشگاه ها در حال انجام است اما ما همچنان از جزئیات بی خبر هستیم. "

چلسی هنوز خرج چندانی در بازار نقل و انتقالات نکرده بنابراین احتمال انتقال گولوین بسیار زیاد است.

2. آلیسون

آلیسون با باشگاه های زیادی در این تابستان در تماس بوده است که شامل لیورپول، آرسنال، منچسترسیتی و چلسی می شود. لیورپول به شدت به دنبال به خدمت گرفتن یک دروازه بان خوب است چرا که کاریوس و مینوله از نظر هواداران نیز می توانند یک گزینه دوم خوب باشند.

به گزارش مترو چلسی برای جدایی تیبو کورتوا آماده است و آلیسون برای آنها یک جانشین ایده آل است.

اگر کورتوا چلسی را ترک کند، آلیسون بدون شک شماره یک آنها خواهد بود.

آلیسون عملکرد خوبی در رم در سری آ داشت و نمایش اخیرش در جام جهانی نیز تحسین بسیاری را بیش از پیش برانگیخت. چابکی و مهارت او بدون شک می تواند چلسی را یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در فصل بعد کند.

احتمال انتقال: 10 / 6

همانطور که در بالا گفته شد این انتقال بستگی به این دارد که کورتوا چلسی را ترک کند یا نه. اما با توجه به این که رم اخیرا در این زمینه کوتاه آمده و 9 میلیون پوند از رقم اصلی این دروازه بان که 70 میلیون پوند است را کم کرده، شاید بهتری باشد که چلسی پیش از آن که دیر شود، پیشنهاد خود را به صورت رسمی ارائه دهد. شاید این فرصت به زودی دوباره تکرار نشود.

1 . متئو کواچیچ

به گزارش تاک اسپرت متئو کواچیچ قصد دارد بیشتر در تیم اصلی حضور داشته باشد و به همین دلیل می خواهد در این تابستان رئال مادرید را ترک کند.

او از سال 2015 که به رئال پیوسته تنها در 37 بازی در ترکیب ثابت حضور داشته و این بازیکن 24 ساله به خوبی می داند که جدایی می تواند بهترین تصمیم برای زندگی حرفه ای خودش باشد.

اسکای ایتالیا مدعی شده که چلسی و تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

همه می دانند که این بازیکن 24 ساله می تواند به تنهایی جریان بازی را تغییر دهد. او سریع، دینامیک و ماهر است. این بازیکن همچنین دید خوبی برای ارسال پاس در هر نقطه از زمین دارد. کواچیچ در مقایسه با گولوین گزینه بسیاری بهتری است چون ویژگی های بهتر زیادی دارد که بسیاری از آنها در این جام جهانی دیده شد. تیم او، کرواسی، در فینال رقابت ها حضور دارد.

کواچیچ به آسانی می تواند جای خود را در خط میانی چلسی پیدا کند و با توانایی های خود در لیگ برتر بدرخشد.

احتمال انتقال: 10 / 6

از آنجایی که بسیاری از باشگاه ها خواهان به خدمت گرفتن کواچیچ هستند، همه در پی حدس زدن مقصد بعدی این بازیکن هستند. در عین حال چلسی بودجه لازم برای امضای قرارداد با او را دارد و این بستگی به تصمیم این بازیکن دارد که فصل بعد در چه تیمی به میدان برود.