محمودی فر: نمی‌دانم چرا برکنارم کردند/ کریمی بگوید دلیل این تصمیمش چه بود؟

محمودی فر: نمی‌دانم چرا برکنارم کردند/ کریمی بگوید دلیل این تصمیمش چه بود؟

وب سایت فوتبالی- مدیر برکنار شده مجموعه ورزشی آزادی که تنها پنج ماه مسئولیت عهده دار این پست بود با ابراز بی اطلاعی از دلایل برکناری‌اش گفت: رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن بگوید چرا برکنار شدم.

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرگزاری مهر، ناصر محمودی فرد که روز گذشته از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برکنار شد در گفتگویی با تاکید بر اینکه هیچ دلیلی برای این برکناری عنوان نشده و خودش هم دلیل آن را نمی داند، گفت: منتظرم مدیرعامل شرکت توسعه در این زمینه اظهار نظر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «بعد از گذشته پنج ماه از حضور شما در مجموعه ورزشی آزادی برکناری تان آن هم در شرایطی که طی این مدت حمایت های زیادی از طرف مدیریت شرکت توسعه می شد، تا حد زیادی غافلگیرکننده بود، دلیل این موضوع چیست؟»، گفت: باور کنید خودم هم از دلیل این تصمیم بی اطلاعم و نمی دانم بر چه اساس اتخاذ شده است، شخصا از طریق سایت اداری متوجه برکناری ام شدم.

محمودی فرد در این باره ادامه داد: احترام زیادی برای شخص وزیر ورزش قائلم و به همین دلیل اصلا قصد نداشتم در رابطه با تصمیم گرفته شده و تغییرات مدیریتی مجموعه آزادی مصاحبه ای داشته باشم. همچنان هم منتظر هستم حداقل از طریق رسانه ها مطلع شوم چرا از مدیریت آزادی کنار رفته ام.

وی که پنج ماه پیش مدیریت مجموعه ورزشی آزادی را عهده دار شده بود در پاسخ به این پرسش که «شنیده شده اختلاف نظر میان شما و مدیریت شرکت توسعه در مورد یک مناقصه منجر به این تصمیم گیری شده است؟»، گفت: این موضوع صحت ندارد، مواردی مانند مزایده و مناقصه فرآیند قانونی دارد و مدیریت آزادی هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد، از صفر تا صد این کار حتی اگر مربوط به مجموعه آزادی باشد در خود شرکت توسعه انجام می شود، نه مجموعه آزادی چون یک کار کاملا کارشناسی است و بر اساس سیاست گذاری های مسئولان شرکت توسعه باید پیگیری شود.

«صحبت هایی مطرح شده مبنی بر اینکه موضوع ورود بانوان به ورزشگاه آزادی برای تماشای پخش مستقیم دیدارهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی از جمله مواردی است که باعث اختلاف میان شما و مدیریت شرکت توسعه شده است»، محمودی فر در این واکنش به این موضوع گفت: من خدمت شما عرض کردم واقعا خودم هم دلیل برکناری ام را نمی دانم، طبیعی است در این شرایط که هیچ  دلیلی برای تصمیم فوق مطرح نشده است هر موضوعی عنوان می شود و به عنوان دلیل مطرح می شود. به همین دلیل است می گویم بهتر است این موضوع از طریق مدیریت شرکت توسعه پیگیری شود تا این برداشت ها و فرضیات تمام شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد اینکه «ظاهرا بخشی از اختلاف نظر با حسن کریمی به خاطر شرکت برهان مبین است»، تاکید کرد: موضوع برکناری ام از مدیریت آزادی برای خودم هم مبهم است. اصلا به خاطر اینکه دلیلی برای این تصمیم نشنیده ام نمی توانم از خودم دفاعی داشته باشم. واقعا نمی دانم چرا و به خاطر کدام موضوع از مدیریت برکنار شده ام. این موضوع را هم که مطرح می کنید نمی دانم درست است یا نه.

مدیر برکنار شده مجموعه ورزشی آزادی در پایان گفتگو با تاکید بر اینکه امروز در محل کارش حاضر نشد، گفت: طی مدتی که این مسئولیت را بر عهده داشتم پیگیر تمام کارها بر اساس وظایفم بودم، حمایت هایی هم از طرف وزیر ورزش داشتم، تلاشم این بود بدون حاشیه کارم را انجام دهم و حتی بعد از برکناری ام نخواستم صحبتی داشته باشم.