حمایت ژاوی مارتینز و بایرن از کودکان تایلندی

حمایت ژاوی مارتینز و بایرن از کودکان تایلندی

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن اسپانیایی بایرن در عکس‌های بچه‌های تایلندی متوجه می‌شود یکی از آنها پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرده. مارتینز بعد از دیدن این عکس در اینستاگرام خود می‌نویسد " می‌خواهم برای این هوادار کوچک‌مان یک پیراهن نوی بایرن را بفرستم. کسی او را می‌شناسد ؟ ".

ولی مارتینز حالا از تصمیم خود منصرف شده و قصد دارد همه‌ی بچه‌های تایلندی را خوشحال کند. مارتینز حالا در گفتگو با روزنامه‌ی بیلد آلمان گفته " در خبرها پسری را دیدم که پیراهن بایرن را پوشیده بود و خواستم به او نشان بدهم که ما به فکرش هستیم. می‌خواستم دوباره لبخند را به روی لبهایش بیاورم. ولی می‌دانید، بعد تصمیم گرفتم برای هر کدام از 12 بچه‌ای که نجات پیدا کرده‌اند، یک دست پیراهن بایرن را بفرستم ".


ژاوی مارتینز 29ساله در مصاحبه با بیلد توضیح می‌دهد در دو هفته‌ای که درام بچه‌های تایلندی در جریان بوده این ماجرا او را چقدر درگیر کرده بوده. مارتینز می‌گوید " به عنوان پدر دو فرزند، می‌توانم خودم را جای پدر و مادرهایشان بگذارم و ببینم از نظر روحی- روانی در چه وضعیتی هستند. نجات آنها یک معجزه بود و نجات‌دهندگان‌شان قهرمانان واقعی هستند ".

منبع : اشپورت1  آرش جلال منش