جورجینیو آتش جنگ چلسی و سیتی را شعله‌ور کرد

جورجینیو آتش جنگ چلسی و سیتی را شعله‌ور کرد

سایت رسمی فوتبالی - چلسی روز شنبه قرارداد خود را با جورجینیو به ثبت رساند تا رقیب خود منچسترسیتی را در این زمینه شکست داده باشد‌.

این هافبک ایتالیایی قراردادی ۵ ساله به تیم چلسی به ثبت رساند تا به مربی سابق خود در ناپولی، مائوریزیو ساری، بپیوندد.او برای رفتن به لیگ برتر از سری آ ایتالیا بسیار هیجان زده است.جورجینیو در این باره گفت: " من خیلی هیجانزده هستم. پیوستن به چنین تیم بزرگ کار آسانی نیست و من از این اتفاق بسیار بسیار خوشحال هستم. من برای بازی در چنین لیگ پرتنشی و برای تیمی که تمام تلاشش را برای پیروزی می‌کند هیجان‌ زیادی دارم. "

اما چه اتفاقی در انتقال این هافبک ۲۶ ساله به منچسترسیتی رخ داد؟

منچسترسیتی انتظار داشت که خیلی زود این هافبک ایتالیایی را به خدمت بگیرد اما چلسی وارد این معامله شد و به آنها اجازه ثبت این قرارداد را نداد.دلیلی که چلسی در به خدمت گرفتن این بازیکن ایتالیایی موفق بود مشخص شده و شوکه کننده است.

منچستر ایونینگ نیوز مدعی شده که باشگاه ایتالیایی جورجینیو را مجبور کرده که چلسی را به جای منچستر سیتی انتخاب کند.این اتفاقات منچسترسیتی را در بهت و حیرت فرو برد.در این خبر آمده: " باشگاه منچسترسیتی باور دارد که این تیم ایتالیایی جورجینیو را مجبور کرده که علیرغم توافق ۴۴ میلیون یورویی آنها استمفوردبریج را انتخاب کند. آنها همچنین از مدیر برنامه‌های این بازیکن، سانتوس، ناراحت هستند که قرار بود یک تست پزشکی را در شهر منچستر برای این بازیکن برنامه‌ریزی کند اما واکنشی به تغییر تاکتیک باشگاه ناپولی نشان نداد. آنها مدعی هستند که جورجینیو از صمیم قلب دوست داشت که برای تیم پپ گواردیولا به میدان برود و از هفته ها قبل این توافق را اعلام کرده بود. اما ناگهان چلسی سرمربی سابق ناپولی را به عنوان مربی خود انتخاب کرد و سپس همه چیز تغییر کرد. باشگاه لندنی قراردادی ۵۳ میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن این بازیکن و ۷ میلیون یورو برای از دست دادن ساری به ناپولی پیشنهاد کرد.

پس از آن باشگاه با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس گرفت و به او اعلام کرد که اگر پیشنهاد چلسی را نپذیرد باید به مدت دو سال باقی مانده از قرارداد خود در این باشگاه بماند. "

منچسترسیتی پس از این اتفاق بارها با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس گرفت تا شرایط قرارداد را بررسی کند اما او پاسخ هیچ کدام از تماس ها را نداد.

منچسترسیتی از عملکرد ناپولی بسیار ناراحت شد و دلیل آن نیز واضح است. این رفتار از سوی نامولی کاملن غیر حرفه‌ای بود.

آنها حق انتخابی برای جورجینیو و باقی نگذاشتند و باعث شدند تا او از انتخاب منچسترسیتی منصرف شود.

پپ گواردیولا اعلام کرده که از از همین نفرات در تیم خود استفاده خواهد کرد و قصد به خدمت گرفتن هافبک دیگری را ندارد. 

بدون شک از داشتن جورجینیو در تیم فصل آینده خود بسیار خوشحال بود.