فینال جام جهانی را تماشا نخواهم کرد

فینال جام جهانی را تماشا نخواهم کرد


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک برای اولین بار می توانست به فینال جام جهانی برسد اما تک گل اومتیتی مانع رخ دادن این اتفاق شد و حالا ویتسل می گوید آنها می خواهند انگلیس را در دیدار رده بندی مغلوب کنند.

اکسل ویتسل گفت: "ما در حال سپری کردن دوران زیبایی هستیم و اگرچه موفق به فتح جام نشده ایم اما نمایش خوبی داشته ایم. در 2 سال اخیر ما همیشه در بین کاندیدا بوده ایم اما همانند دیدار برابر فرانسه، جزئیات تفاوت ها را رقم می زند. استادیوم سن پترزبورگ بسیار زیبا است و دیگر استادیوم ها در روسیه نیز فوق العاده هستند، اما شاید سن پترزبورگ بهترین آنها باشد.

ما تیمی با تعداد زیادی از بازیکنان نامدار هستیم که در باشگاه های بزرگ بازی می کنند و من هم در چین بازی می کنم اما وقتی که بخواهید در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشید دیگر مهم نیست از کجا آمده اید.

هنوز یک مسابقه از جام جهانی باقی مانده و ما انگیزه داریم زیرا می توانیم رتبه سوم را از آن خود کنیم. اگرچه بازیابی دوباره بعد از شکست برابر فرانسه آسان نبود اما این کار تقریبا انجام شده است. بازی فینال را تماشا نخواهم کرد زیرا هیچکدام تیم مورد علاقه من نیستند."