گرم سونس: انگلیس با بخت و اقبال به نیمه‌نهایی رسید

گرم سونس: انگلیس با بخت و اقبال به نیمه‌نهایی رسید

به گزارش "ورزش سه"، سونس به خصوص به زوج دله آلی و جسی لینگارد در خط میانی انگلیس اشاره کرده و این زوج را مثال خوبی می‌داند که نشان می‌دهد انگلیس چرا از جام جهانی روسیه با دست خالی به  کشورش برمی‌گردد. 

 با اینکه سه‌شیرها به خاطر اینکه برای اولین بار بعد از جام 90 ایتالیا موفق شدند به نیمه‌نهایی جام جهانی برسند در انگلیس با تحسین و تقدیر روبرو شده‌اند، ستاره‌ی  سابق لیورپول، سونس از جمله‌ی  تحسین‌کنندگان سه‌شیرها نیست.


سونس می‌گوید " می‌خواهم روی خط میانی تاکید کنم. تا وقتی یک تیم در خط میانی بازیکنان خوبی نداشته باشد که بتوانند توپ را حفظ کنند، نمی‌تواند جامهای بزرگ را فتح کند، نمی‌تواند در بازی‌ها حاکم میدان باشد و نمی‌تواند در مقابل رقبای قدر، تنها نظاره‌گر از دست رفتن  توپ و بازی‌سازی حریف نباشد. لینگارد و دله آلی بازیکنانی هستند که دوست دارند بعد از بازی هوشمندانه‌ی دیگر بازیکنان تیم صاحب توپ شده و میلی به برگشتن به سمت دروازه‌ی خودی و حفظ توپ در خط میانی ندارند ". 

سونس معتقد است شاگردان گرت ساوت‌گیت با بخت و اقبال توانسته‌اند تا مرحله‌ی نیمه‌نهایی پیش‌روی کنند و می‌گوید " آنها میلی به نگه داشتن توپ و بازی‌سازی از خط میانی ندارند. فقط می‌خواهند در گلزنی تیم نقش داشته باشند تا اسم‌شان به عنوان هافبک‌های گلزن مطرح شود. به همین دلیل وقتی انگلیس با یک تیم مقتدر روبرو شد، من فکرش را می‌کردم و انتظارش را داشتم که با مشکل مواجه شود ".