سه مشتری برای سرمربی ارژانتین

سه مشتری برای سرمربی ارژانتین

سایت رسمی فوتبالی - همه در انتظار هستند که تصمیم فدراسیون فوتبال آرژانتین برای قطع همکاری با خورخه سمپائولی بعد از نتایج ضعیف در جام جهانی 2018 اعلام شود اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد و سمپائولی اخراج شود، به نظر نمی رسد که برای مدت طولانی بیکار باشد.

به گزارش تی وای سی اسپرت که خبری از موندو آلبی سلسته را منتشر کرده، سمپائولی پیشنهاداتی از تیم های بزرگ مانند آمریکا، مکزیک و کاستاریکا دریافت کرده است.

تیم ملی آمریکا موفق نشد با هدایت یورگن کلینزمن و با شکست 2 – 1 برابر ترینیداد و توباگو به جام جهانی 2018 صعود کند. یک مساوی در این بازی می توانست آنها را به بازی پلی آف برساند.

مکزیک نیز با هدایت خوان کارلوس اوساریو در گروه اف دوم شد و در مرحله یک هشتم برابر برزیل حذف شد. 

کارستاریکا با هدایت اسکار رامیرز در گروه ای چهارم شد. 

آرژانتین که با در اختیار داشتن رتبه پنجم برترین تیم های جهان به این مسابقات آمد اما در مرحله گروهی عملکرد خوبی نداشت. آنها در اولین دیدار خود با نتیجه 1 – 1 برابر ایسلند متوقف شدند و در دیدار بعدی با حساب 3 – 0 به کرواسی باختند. 

کمی بعد از باخت برابر کرواسی شایعاتی مبنی بر کودتای بازیکنان علیه سمپائولی به گوش رسید. بازیکنان از فدراسیون فوتبال خواسته بودند که این مربی را تغیر دهد. 

بدون توجه به اینکه این خبر درست بود یا نه، سمپائولی تا آخر رقابت ها روی نیمکت آرژانتین باقی ماند.

آرژانتین تنها با گل دقیقه 86 دقیقه مارکوس روخو و پیروزی 2 – 1 برابر نیجریه توانست به مرحله حذفی صعود کند.

اما در مرحله حذفی این تیم با حساب 4 – 3 برابر فرانسه شکست خورد تا از جام جهانی 2018 حذف شد. 

به گزارش موندو آلبی سلسته، تیم ملی آرژانتین درگیر جدایی دستیاران سمپائولی، سباسیتین بکاسیسه، نیکولاس دیز و مارتین برسان هستند که هفته گذشته اتفاق افتاد.