دیدگاه جالب گیگز در مورد انتقال رونالدو به یوونتوس

دیدگاه جالب گیگز در مورد انتقال رونالدو به یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی - روز سه شنبه رئال مادرید فروش کریستیانو رونالدو به یوونتوس را تایید کرد.

به گزارش بی بی سی این باشگاه ایتالیایی 99.2 میلیون یورو برای این فوق ستاره پرتغالی 33 ساله پرداخت کرده است. 

رونالدو که در 9 سال حضور در رئال مادرید 4 لیگ قهرمانان اروپا برده بود، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است.

در بیانیه باشگاه آمده است: " کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید همیشه یکی از بزرگترین نمادهاست. رئال مادرید می خواهد از این بازیکن که ثابت کرده در دنیا بهترین است و یکی از بهترین دوره های تاریخ این باشگاه و دنیای فوتبال را رقم زد، سپاسگزاری کند. رئال مادرید همیشه خانه تو خواهد بود. "

گری نویل شگفت زدگی خود را از این انتقال در توییتر ابراز کرد و هم تیمی سابق دیگر او نیز بسیار تعجب کرد.

هم تیمی سابق او در منچستر یونایتد، رایان گیگز، در گفت و گو با آی تی وی نظر خود درباره پیوستن رونالدو به یوونتوس را مطرح کرد.

این مربی ولزی معتقد است که شاید این موضوع ارتباطی به لیونل مسی داشته باشد.

گیگز در آی تی وی گفت: " من از اینکه او رئال مادرید را ترک کرد و به ایتالیا رفت بسیار تعجب کردم. فکر میکنم این چالشی بزرگ برای او باشد اما به باشگاهی بزرگ رفته است. داشتن رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس در کارنامه حرفه ای بسیار خوب است. او وسواس بهتر بودن از مسی پیدا کرده است. حالا او با خودش فکر می کند که در انگلیس این کار را انجام دادم، در اسپانیا این کار را انجام دادم پس میروم که در پرتغال بدرخشم و البته که در پرتغال هم این کار را انجام دادم! بنابراین شاید وقتی مردم می پرسند رونالدو بهتر از مسی است؟ این پاسخ قانع کننده ای باشد. "

گیگز به نکته ی خوبی اشاره کرد. رونالدو باور دارد که بهترین بازیکن تاریخ است و شاید به همین دلیل می خواهد خودش را در لیگ های مختلف ثابت کند  تا وقتی عمر ورزش حرفه ای اش به پایان رسید از این موضوع به عنوان یک شاهد استفاده کند.

رونالدو و مسی هرکدام 5 توپ طلا برده اند و بدون شک همچنان دو بازیکن برتر دنیای فوتبال هستند.

با این حال مسی تمام دوران حرفه ای خود را در بارسلونا گذراند و این در حالی است که رونالدو در زمان حضور در منچستریونایتد نیز توپ طلا را از آن خود کرد.

ییونتوس چهارمین باشگاه حرفه ای او است. این بازیکن فوتبال را در اسپورتینگ آغاز کرد.

مسی با وجود اینکه پیش از این اعلام کرده بود که دوست دارد در آرژانتین بازی کند اما به نظر نمی رسد که در 31 سالگی علاقه ای به ترک نیوکمپ در آینده ای نزدیک داشته باشد.