پرسپولیس در فصل ریاضت و ریاضیات

پرسپولیس در فصل ریاضت و ریاضیات

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها از لیگ پانزدهم با برانکو ایوانکوویچ به ثبات خوبی رسیده اند. ثبت 2 قهرمانی لیگ، یک نایب قهرمانی لیگ، حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا و البته نمایش های دلپذیر و تماشاگرپسند نشان می دهد سرخ ها راهشان را با پروفسور درست رفته اند. اما در پسِ این نتایج خوب، تمرینات پرفشار و ممارست های فراوانی بوده است.

پرسپولیس اولین پیش فصل را با برانکو در اردوی ترکیه سپری کرد. جایی که مارکو استیلینوویچ برای اولین بار به عنوان مربی بدنساز در این تیم حضور داشت و حسابی بازیکنان را برای یک فصل سخت و فشرده آماده می کرد. آن زمان پرسپولیسی ها که برای نخستین بار با چنین تمریناتی روبرو شده بودند، از فشار و شدت تمرینات بدنسازی مارکو گله می کردند و به شوخی او را یک مربی قاتل می دانستند!

اما قرمزها در طول فصل ثمره تمرینات پرفشار را دیدند. تلاش مداوم تا آخرین دقیقه از مسابقه و تا آخرین روزهای لیگ نیز این موضوع را به خوبی نشان می داد.

البته در پیش فصل لیگ پانزدهم نقصان هایی نیز وجود داشت. بازیکنان جدید کمی دیر به تیم اضافه شدند و ستاره های سابق نیز با تاخیر قراردادشان را تمدید کردند تا تمرینات کمی دیرتر از حد استاندارد آغاز شود.

فصل بعد اوضاع بهتر شد. امیری، بیرانوند، ساسان انصاری، محرمی و... پرسپولیسی شدند و سرخ ها این بار در اوکراین اردوی تدارکاتی را برگزار کردند. بار دیگر اخبار منتشر شده از محل اردوی پرسپولیس، از تمرینات طاقت فرسای مارکو حکایت داشت و البته تمرینات تاکتیکی برانکو و چوک که تیم را به لحاظ فنی آماده لیگ شانزدهم می کردند.

پرسپولیس در لیگ شانزدهم قهرمان شد و به نظر می رسد آن ها تیمی کامل برای فصل بعد در اختیار دارند. 4 تیر 95 رامین رضاییان به عنوان یکی از نخستین خریدها به پرسپولیس آمده بود اما این بار 4 تیر تمرینات آماده سازی با حضور تمام بازیکنان آغاز شد! این، نظمی بود که پروفسور سرخ ها بر این تیم حاکم کرده و اعضای تیم نیز از آن پیروی می کردند.

این بار نیز در حالی که پرسپولیسی ها از نقل و انتقالات محروم هستند، تیم تمرینات آماده سازی را از 26 خرداد آغاز کرد. قرمزها باید بابت حضور موهبتی به نام برانکو ایوانکوویچ شاکر باشند چرا که آرامش، ثبات، نظم و... را که سال ها حلقه مفقوده این تیم بودند، به ریشه های پرسپولیس تزریق کرده است.