چهار بازیکن بزرگی که شانس حضور در لالیگا را دارند

چهار بازیکن بزرگی که شانس حضور در لالیگا را دارند

سایت رسمی فوتبالی - جام جهانی 2018 تا به حال تابستان امسال را تسخیر کرده، توجه ها را به خود جلب کرده و نقل و انتقالات را تحت الشعاع خود قرار داده است. بسیاری از هواداران فوتبال تمرکز خود را روی این مسابقات در روسیه گذاشته اند و اطلاعات زیادی درباره فعالیت های باشگاه مورد علاقه خود در بازار نقل و انتقالات ندارند.

به گزارش فوتبالی، با این حالا این فعالیت ها در حال انجام است و بسیاری از باشگاه ها به شدت در انتقال یا خرید بازیکن فعال بوده اند. تیم هایی مانند چلسی، لیورپول، لسترسیتی، منچستریونایتد، آرسنال و منچسترسیتی تابستان امسال چهره های جدیدی را معرفی خواهند کرد.

در حالی که باشگاه های لیگ برتر در ابتدای صف هستند، همه می دانند که باشگاه های اسپانیایی قهرمان های نقل و انتقالات هستند. بارسلونا و رئال مادرید معمولا هر فصل بهترین ستاره ها را به خدمت می گیرند. 

با نام های بزرگی که به اسپانیا نزدیک شده اند، به 4 فوق ستاره بی نظیر نگاه می کنیم که می توانند تابستان امسال به لالیگا بیپوندند. 

4. میچی باتشوایی

میچی باتشوایی، مهاجم چلسی، احتمالا این تابستان به دلیل تردیدهایی که درباره نقشش در استمفورد بریج دارد، لیگ برتر را ترک می کند. این بازیکن بلژیکی تابستان 2016 به چلسی پیوست اما بعد از این که نتوانست جایی در ترکیب ثابت پیدا کند، فصل گذشته به صورت قرضی به بورسیا دورتموند رفت.

این مهاجم بلافاصله بعد از پیوستن به این باشگاه آلمانی، خودش را پیدا کرد و توانست در 14 بازی برای دورتموند 9 گل زده و 1 پاس گل بدهد. با توجه به اینکه زمان این انتقال قرضی به پایان رسیده است، باتشوایی حالا به چلسی بازگشته و نگران آینده خود در این باشگاه است.

باشگاه اسپانیایی سویا مدتی است این بازیکنان را زیر نظر دارد و عملکرد او در فصل گذشته بوندس لیگا آنها را بسیار مشتاق کرد که او را برای حضور در لیگ اسپانیا اغوا کنند.

باتشوایی حضور در ترکیب اصلی چلسی را بسیار سخت می بیند و باید توجه داشت که موراتا و اولیویه ژیرو گزینه های در دسترس تری نسبت به او هستند. این اتفاق ممکن است این بازیکن را از لندن دور کند و شاید مقصد بعدی او سویا باشد.

3. داوید آلابا

فوق ستاره بایرن مونیخ، داوید آلابا، یکی از شگفت انگیزترین بازیکنانی است که می تواند این تابستان به لالیگا بیاید.

عملکرد بی نظیر او در آلیانز آرنا توجه بارسلونا را به خود جلب کرده و آنها مشتاق هستند که این بازیکن را به تیم پرستاره خود اضافه کنند.

این مدافع تاثیر زیادی در بوندس لیگا دارد و به عنوان یکی از مدافعانی که بهترین بازی با توپ را در اروپا دارند، معروف است.

توانایی او در وظایف دفاعی و هجومی و همچنین توانایی بازی در مناطق مختلف توجه بارسلونا را به خود جلب کرده و این تیم قصد ندارد برای اضافه کردن او به تیم خود هیچ زمانی را هدر بدهد. 

درواقع قرارداد این بازیکن تیم ملی اتریش ممکن است همین تابستان بسته شود. اسکای اسپرت اخیرا خبر داده که کاتالان آماده است که پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو به این بازیکن ارائه کند.

2. رابرت لواندوفسکی

باشگاه های لالیگا در به خدمت گرفتن مهاجمان قدرتمند از بازار نقل و انتقالات معروف هستند و بازیکنانی مانند نیمار، خامس رودریگز، لوییس سوارز و فیلیپه کوتینیو در سال های اخیر به باشگاه های اسپانیایی پیوسته اند.

یکی از این فوق ستاره های که می تواند این تابستان لیگ خود را عوض کند، رابرت لواندوفسکی است.

با توجه به افت کریم بنزما در رئال مادرید، امضای قرارداد با یک بازیکن سطح اول که بتواند جانشین این بازیکن فرانسوی در سانتیاگو برنابئو باشد، به نظر ضروری می رسد. به نظر می رسد که آنها ستاره بایرن مونیخ، رابرت لواندوفسکی را گزینه خوبی برای حضور در خط حمله خود می دانند.

لواندوفسکی بهترین مهاجم حاضر در بوندس لیگا است و در 30 بازی 29 گل برای بایرنی ها به ثمر رسانده است.

توانایی بی نظیر او در وارد کردن توپ به دروازه و همچنین تاثیرگذاری او در بازی، این بازیکن را به یکی از موثرترین مهاجمان اروپا در حال حاضر تبدیل کرده است. این مهاجم لهستانی یک هدف جدی برای رئال مادرید است هرچند مدیر برنامه های او آخرین هرگونه انتقال به سانتیاگو برنابئو را تکذیب کرده است.

1 . کریستین اریکسن

بارسلونا بعد از جدایی اخیر آندرس اینیستا به سختی در بازار نقل و انتقالات به فعالیت مشغول است.

این بازیکن بعد از 22 سال بازی درخشان تصمیم گرفت که کاتالان ها را ترک کند و به لیگ ژاپن و تیم ویسل کوبه بیپوندد.

این باعث شد که بارسلونا در شرایط سختی قرار بگیرد و در پی پیدا کردن یک هافبک سطح بالا برای جایگزین کردن او در فصل آینده باشد. فوق ستاره تاتنهام، کریستیان اریکسن، اصلی ترین هدف بارسلونا در حال حاضر است و این تیم قصد دارد پینشهادی 100 میلیون یورویی برای او ارائه کند.

اریسکن  می تواند با توانایی بی نظیر خود به بارسلونا کمک کند تا مشکلات خود در خط میانی را کاهش دهد. او می تواند نبض بازی را در دست بگیرد و از میانه زمین بر بازی تاثیر بگذارد. دید عالی، پاس های دقیق و حرکات هوشمندانه او را به جایگزینی ایده آل برای اینیستا در نیوکمپ تبدیل کرده است.