خیمنز : این شروع تازه‌ای برای اروگوئه است

خیمنز : این شروع تازه‌ای برای اروگوئه است

به گزارش "ورزش سه"، خیمنز، دفاع وسط مقتدر اروگوئه که با گریه‌هایش بعد از شکست در مقابل فرانسه خبرساز شده بود می‌گوید " شکست در مقابل فرانسه ما را عمیقاً آزرده‌خاطر کرده چون با تمام وجود و از صمیم دل روی یک چیز تمرکز کرده بودیم و با اینکه تا آخرین نفس جنگیدیم، دست خالی به خانه برگشتیم".


خیمنز روز جمعه در دقیقه‌ی هشتاد و هشتم بازی تیم ملی کشورش با فرانسه درحالیکه مقابل ضربه‌ی آزاد فرانسوی‌ها در دیوار دفاعی ایستاده بود، نتوانست جلوی گریه‌ی خود را بگیرد و دوربین‌های تلویزیونی صحنه‌ی اشک‌های او را به سراسر دنیا مخابره کردند. خیمنز می‌دانست که لا سلسته در حال عزیمت از جام جهانی 2018 روسیه است ولی هیچ کاری از دست او ساخته نیست.


او بعد از بازی می‌گوید " بازی تا حد زیادی همانطور جریان داشت که انتظارش را داشتیم. به شدت پرتنش و فشرده. هر دو تیم منتظر بودند تا از تک اشتباهات حریف استفاده کنند ".


خیمنز با اینکه 23ساله است یکی از مهره‌های باتجربه و قدیمی تیم به حساب می‌آید و در جام جهانی گذشته با پیراهن اروگوئه بازی‌های موفقی را پشت سر گذاشته. این تجربه باعث شده بود او خود را یکی از مسئولین اصلی باخت تیمش بداند و بیش از بسیاری از بازیکنان اروگوئه از شکست ناراحت باشد.


خیمنز می‌گوید " من سالها است که بازیکن تیم ملی کشورم هستم ولی بازیکنان جوانی که اخیراً به تیم ملی اضافه شده‌اند، برای اولین بار حضور در چنین تورنمنت بزرگی را تجربه می‌کردند. آنها در تک تک بازی‌ها با تمام وجود بازی کردند و تجربه‌ی بسیار گرانبهایی بدست آوردند که در ادامه‌ی مسیر طولانی‌ای که در پیش دارند، به کارشان خواهد آمد ".