آخرین شرایط انتقال احتمالی رونالدو به یوونتوس

آخرین شرایط انتقال احتمالی رونالدو به یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی - بر اساس گزارش ها، فلورنتینو پرز، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید، قیمت درخواستی خود برای کریستیانو رونالدو را افزایش داده اما یوونتوس حاضر است آن را پرداخت کند.به نظر می رسید که دو باشگاه بر سر قیمت 100 میلیون یورو برای بازیکن پرتغالی به توافق رسیده باشند.

به گزارش فوتبالی، با این حال گانزتا  دلو اسپورت صبح امروز خبر داده که پرز یک مانع جدید بر سر راه این توافق تایید شده ایجاد کرده است.به گزارش این روزنامه ایتالیایی، پرز قیمت درخواستی خود را در جلسه ای با مدیر برنامه های رونالدو، مندس، که قرار بود در این هفته برگزار شود، افزایش داده است.

مدیرعامل مادرید همچنین تصریح کرده که رونالدو باید تمامی مسئولیت این انتقال را در مجامع عمومی بر عهده بگیرد و سپس از این تیم جدا شود.مهاجم سابق منچستریونایتد از سال 2009 با سپیدپوشان مادرید بود و چهار لیگ قهرمانان اروپا و دو لالیگا در مدت حضورش در پایتخت اسپانیا به دست آورد. 

برنده پنج توپ طلا همچنین بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید نیز هست.با این حال او بلافاصله بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی برابر لیورپول اعلام کرد که آینده اش در برنابئو در هاله ای از ابهام قرار دارد.حالا تنها زمان، انتقال رونالدو به قهرمان سری آ را مشخص می کند.