آل کثیر: در پیکان برای آقای گلی می جنگم

آل کثیر: در پیکان برای آقای گلی می جنگم

عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته نفت تهران که به پیکان پیوسته درباره آخرین وضعیت آمادگی اش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از پایان فصل کابوس وار با نفت تصمیم گرفتم جایی بروم که ثبات بیشتری را تجربه کنم. باشگاه پیکان مجموعه منظم و هدفمندی است که می تواند هر بازیکنی را به سمت موفقیت سوق دهد.


او ادامه داد: در این سه هفته ای که با تیم تمرین می کنم خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و در اردوی کردان سه بازی هم انجام دادم. کل تیم آماده آغاز لیگ هجدهم است و می خواهیم تیم قدرتمندی داشته باشیم.


آل کثیر با اشاره به حضور محمد قاضی در پیکان تصریح کرد: در فوتبال یاد گرفته ام که همیشه رقابت کنم و تمام تلاشم را می کنم به همراه پیکان در کورس کسب عنوان آقای گلی حضور داشته باشم. البته خصوصیات فنی من و محمد کاملا متفاوت است و شاید استراتژی سرمربی استفاده از هر دوی ما باشد.


او در مورد شانس پیکان برای حضور در جمع تیم های برتر لیگ هجدهم گفت: این تیم فصل قبل برد در هفته های متوالی را تجربه کرد و در مقطعی هم دچار افت شدید شد. ما به لحاظ مهره تیم خوبی هستیم و امیدوارم بازی خوب مان همراه با کسب نتیجه باشد. ما برای کسب سهمیه آسیا وارد لیگ خواهیم شد.


مهاجم سابق نفت تهران در مورد مطالباتش از این تیم خاطرنشان کرد: اصلا دیگر تیم نفتی وجود ندارد که بخواهیم از آن شکایت کنیم. یک سال وحشتناک را پشت سر گذاشتیم، همه بدبختی هایش برای ما بود و برخی ها از کارواش داری به فوتبال آمدند و مطرح شدند. واقعا نمی دانم برای پیگیری مطالباتم سراغ چه کسی بروم.