واکنش استیلی به ممنوع‌التصویری‌اش؛ به خاطر کشورم استقبال هم می‌کنم!

واکنش استیلی به ممنوع‌التصویری‌اش؛ به خاطر کشورم استقبال هم می‌کنم!

وب سایت فوتبالی- حمید استیلی، زننده گل قرن (گل اول ایران به آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه) ممنوع‌التصویر شد!

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرورزشی، ماجرا از این قرار است که شهرداری منطقه ۱۶ (نازی‌آباد) برای برگزاری جشنی در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ (دیروز) از تمام قهرمانان این منطقه دعوت به عمل آورده بود، اما از آنجا که مراسم یادشده پخش زنده تلویزیونی داشت، به برگزار‌کننده اعلام کردند از دعوت حمید استیلی که از مفاخر ورزش محله نازی‌آباد به حساب می‌آید، خودداری کنند چراکه او فعلاً ممنوع‌التصویر است!
مسئولان صدا و سیما دلیل چنین تصمیمی را مصاحبه او با یک شبکه ماهواره‌ای اعلام کرده بودند. مصاحبه‌ای که بیرون از استادیوم شهر سن‌پترزبورگ، محل بازی تیم‌های ایران و مراکش انجام شد. 
موضوع از این قرار بوده است که استیلی در حال ورود به استادیوم بوده که با سؤال گزارشگر ورزشی این شبکه مواجه شده و به عنوان یک چهره شناخته شده فوتبالی، خود را موظف به پاسخگویی می‌بیند. واکنش حمید استیلی به خبر ممنوع‌التصویری اش، اما جالب بود. او می‌گوید: از ممنوع‌التصویری به خاطر پایبندی به اخلاق و پاسخگو بودن استقبال می‌کنم!
مدیر تیم امید ترجیح می‌دهد در شرایطی که مردم خرمشهر و آبادان از مشکل بی‌آبی رنج می‌برند، به جای حضور در تلویزیونی که مهمانش را از طرح مسائل و مشکلات مردم (نکونام در اینستاگرامش گفته بود به عادل تذکر داده‌اند به نکونام بگوید راجع به مشکلات مردم جنوب و نداشتن آب حرفی نزند) برحذر می‌دارند، همراه با بازیکنان تیم‌های ملی و امید به فکر حل مشکل بزرگ مردم خوزستان باشد. او می‌گوید: بعد از جام جهانى ٩٨ خیلى کشور‌ها اقامت و پاسپورت می‌دادند، اما من نرفتم. چراکه وطن و مملکتم را دوست دارم و دلم می‌خواهد آن ایرانی‌هایی هم که رفته‌اند، برگردند، چون ایران با تمام ایرانی‌ها زیبا می‌شود. هر بار به کشورهاى دیگر می‌روم و یا در ملاقات با مربیان خارجى که به ایران می‌آیند، همواره از خوبى کشورم می‌گویم و برایشان تصویر خوبی از سرزمینم ترسیم می‌کنم که باعث شود ایرانی‌هایی که جلای وطن کرده‌اند، برگردند و این مربی‌ها چهره خوبى از ایران در ذهن داشته باشند.