قوچان‌نژاد: خوشحالم که توانستم دوباره به هیرنفین خدمت کنم/غیبت لارسون دلیل اصلی ناکامی من در فصل گذشته بود

قوچان‌نژاد: خوشحالم که توانستم دوباره به هیرنفین خدمت کنم/غیبت لارسون دلیل اصلی ناکامی من در فصل گذشته بود

وبسایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو سابق باشگاه هیرنفین از باشگاه هلندی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت «فین آنلاین» هلند، رضا قوچان نژاد به همراه تیم ملی ایران از جام جهانی 2018 روسیه حذف شد اما مهاجم ایرانی از حضور دوباره اش در باشگاه هیرنفین ابراز رضایت کرد و از مردم شهر تشکر کرد.

  

رضا گفت: من خوشحالم که به مکانی رسیدم که به باشگاهی که فوتبال را با آن آغاز کرده بودم، دوباره خدمت کنم. ثابت کردم که من از بازیکنان اصلی تیم هستم و این چیزی بود که همیشه می خواستم آن را ثابت کنم. در پایان به قوی ترین بازیکن فوتبال تبدیل شوم چون این راه طولانی را رفتم.

  

وی درباره اینکه در فصل 2016 در ترکیب هیرنفین ثابت بود، افزود: به نظرم من در فصل گذشته(2017-2018) نیز خوب عمل کردم اما می توانست بهتر از این باشد. اما وقتی به اولین فصل حضورم در هیرنفین یعنی 2016 فکر می کنم می بینم فصلی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشتم چون 19 گل در یک فصل به ثمر رساندم و این امری عالی است.

  

مهاجم تیم ملی ایران دلیل اینکه فصل گذشته منوفق نشد گل های زیادی را بزند، این طور گفت: غیبت سام لارسون که برای من پاس گل می داد باعث شد تا من نتوانم مثل گذشته گل بزنم. او در فصل 2016 برای من 9 پاس گل داده بود. من با او خیلی خوب کار کردم و حتی چشم بسته همدیگر را پیدا می کردیم. البته پیش از این نیز گفتم مشکلات شخصی نیز مزید بر علت شد. در زمستان تمام تلاشم را کردم تا دوباره به اوج برگردم  و موفق شدم دوباره گلزنی کنم.

  

قوچان نژاد فوتبال حرفه ای خود را در سال 2005 با باشگاه هیرنفین آغاز کرده بود و او در سال 2016 دوباره به باشگاه اولش برگشت و در فصل اول عالی ظاهر شد ولی در فصل دوم یعنی 2017-2018 خیلی خوب کار نکرد. مهاجم تیم ملی کشورمان قراردادش با باشگاه هیرنفین دو ساله بود و پیش از این اعلام کرد که از این تیم جدا شده است.