مخالفت شدید پرسپولیسی ها با جدایی بیرانوند

مخالفت شدید پرسپولیسی ها با جدایی بیرانوند

وب سایت فوتبالی- عوامل مدیریتی و فنی تیم فوتبال پرسپولیس با جدایی دروازه بان این تیم کاملا مخالف هستند. 

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرورزشی،علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد ولی این بازیکن از چند باشگاه اروپایی به خصوص لالیگا اسپانیا و سری آ ایتالیا پیشنهاداتی دریافت کرده که هم به لحاظ حرفه ای برایش خوب است هم به لحاظ مالی.

درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و به خصوص مهار پنالتی کریستیانو رونالدو سبب افزایش شهرت این دروازه بان شد تا جایی که حالا اروپایی ها برای جذب بیرانوند، سر و دست می شکنند اما پرسپولیسی ها حاضر نیستند ستاره تیم شان را به راحتی از دست بدهند.

از یک سو، قراردادی که این بازیکن با سرخپوشان دارد و از طرف دیگر، نیاز شدید پرسپولیس به بیرانوند در فصلی که شروع آن، با محرومیت از جذب بازیکن همراه شده، دلایل محکمه پسند باشگاه پرسپولیس برای حفظ شماره یک و عدم رضایت در خصوص جدایی این دروازه بان است.

البته باید به بیرانوند نیز حق داد که به دنبال ساختن بهترین شرایط برای خود باشد اما تمامی اخباری که از اردوی سرخپوشان و اطراف باشگاه به دست مان می رسد، حاکی از مخالفت شدید مدیران و مربیان این تیم در مورد جدایی بیرانوند است.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد و باشگاه حاضر به قطع همکاری با بیرانوند می شود یا علیرضا باید قید تمام پیشنهادات طلایی خود را زده و در جمع سرخپوشان بماند؟