پتکوویچ: کار سختی برای شکست دادن سوئد داریم

پتکوویچ: کار سختی برای شکست دادن سوئد داریم

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس که به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، در این مرحله باید به مصاف سوئد برود. پتکوویچ امیدوار است که تیمش برای این دیدار کاملا آماده باشد و البته می داند که برای رسیدن به پیروزی برابر سوئد، کار راحتی نخواهند داشت.

او به خبرنگاران گفت:" ما فرصت کافی برای استراحت داشتیم و از دیروز، ما آماده سازی پرفشارمان را برای بازی فردا آغاز کردیم. دو بازیکن ما محروم هستند اما بقیه بازیکنان مشکلی برای این دیدار ندارند. مهمترین مسئله این است که برای این دیدار کاملا آماده باشیم و به پیروزی برسیم. این هدف ماست. همه ما باید دفاع و همه با هم به سمت دروازه آنها حمله کنیم تا بتوانیم موقعیت های خطرناک به وجود بیاوریم.

فکر نمی کنم فضای زیادی داشته باشیم اما باید به دنبال فاصله بین خطوط باشیم تا بتوانیم به موقعیت ویژه ای در حمله برسیم که البته کار آسانی نیست.

ما در بازی آخر خوب بازی کردیم و باید به همین مسیر ادامه بدهیم. ما نمی توانیم از سوئد به عنوان حریفی ضعیف یاد کنیم. ما فردا دیدار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت و می خواهیم تیم برتر میدان باشیم و به پیروزی برسیم. باید از دقیقه اول آماده باشیم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر برسیم."