اولین کنفرانس خبری سرمربی جدید بایرن مونیخ

اولین کنفرانس خبری سرمربی جدید بایرن مونیخ

به گزاراش "ورزش سه"، کوواچ فصل گذشته هدایت آینتراخت را برعهده داشت و با این تیم در پایان فصل، موفق به کسب قهرمانی جام حذفی آلمان شد و در فینال، بایرن را شکست داد. او حالا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ، کار خود را آغاز خواهد کرد و در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش، راجع به موضوعات متعددی که اکثرا ذهن هواداران را درگیر کرده صحبت کرد.

او گفت:" ما انتظار نداریم که رابرت لواندوفسکی به حضور در بایرن ادامه دهد. من به او گفتم که چقدر بازیکن مهمی برای تیمش است و از اینکه با او همکاری داشته باشیم، استقبال می‌کنیم زیرا او بازیکنی در کلاس جهانی است و عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا در بایرن داشته است."

کوواچ سپس به حمایت از یوآخیم لوو ، پس از نتایج ضعیف اخیر آلمان پرداخت و گفت:" من حامی یوگی لوو هستم. می‌دانم که مربی تیم ملی بودن یعنی چه و مطمئنم که او می‌تواند اوضاع را بهبود ببخشد. "

کوواچ ادامه داد:" از لحاظ ورزشی و شخصی، حضور در بایرن مونیخ برای من گام بسیار مهمی بوده است."

او سپس راجع به دستیارش در بایرن گفت:" پیتر هرمان به عنوان دستیار من از ماه سپتامبر، فعالیتش را با تیم آغاز خواهد کرد."

کوواچ درباره بواتنگ و همکاری با برادرش گفت:" در زمان حضورم در فرانکفورت، یک بواتنگ دیگر (کوین پرینس بواتنگ- برادر جروم) کنار ما بود. یکی از آنها را در اختیار داشته ام و هر دو فوق العاده اند.

کوواچ سپس کنایه ای به قهرمانی اش در جام حذفی زد و گفت:" من یک بار این جام را کسب کردم و امیدوارم در آینده، در بایرن هم این جام را کسب کنم."

سرمربی کروات درباره ترکیب تیمش گفت:" من دوست دارم همه بازیکنان را حفظ کنیم. در این رابطه، تلفنی با لواندوفسکی صحبت کردم."