شرایط مصدومان دیدار اروگوئه - فرانسه چگونه است؟

شرایط مصدومان دیدار اروگوئه - فرانسه چگونه است؟

به گزارش "ورزش سه"، نگاه ها در اروگوئه به اعلامیه امروز فدراسیون فوتبال این کشور خواهد بود تا مشخص شود آیا ستاره پاری سن ژرمن، قادر به همراهی تیمش در دیدار حساس مقابل فرانسه خواهد بود یا نه. در جریان دیدار حساس اروگوئه مقابل پرتغال، ستاره خط حمله لا سلسته که دو گل به ثمر رساند، به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود و در حالی که 17 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، مجبور به ترک زمین شد. حضور او در دیدار مقابل فرانسه برای اروگوئه بسیار حیاتی خواهد بود و تکلیف این موضوع، امروز مشخص خواهد شد.

قرار بر این بود که روز گذشته، پیش از سفر تیم برای برگزاری بازی بعدی، شدت مصدومیت او اعلام شود.کاوانی به کلینیک تیم مراجعه کرد تا وضعیت مصدومیت او مشخص شود و تصمیم بر این شد که چندین ساعت صبر کنند تا بررسی های دقیق تری روی پای او انجام شود و سپس نتیجه تست‌ها مشخص شود. ستاره پاری سن ژرمن مثل دیگر بازیکنان تیم، یک روز استراحت کرد و تمرینی برگزار نشد.

ال ماتادور در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارد. او در اینستاگرام عکسی از خود در کنارسبویا رودریگز و ماکسی گومز منتشر کرد که در این عکس‌ها لبخند به لب داشت. همچنین در زمان ترک هتل، با هوادارانی که برای تشویق و روحیه دادن به آنها در هتل حاضر بودند ملاقات کرد.

با این حال در صورت غیبت کاوانی، سه گزینه پیش روی تابارز خواهد بود: کریستین استوانی، ماکسیمیلیانو گومز و جاناتان اورتاویسکایا.

استوانی در جریان دیدار مقابل پرتغال جای کاوانی را در زمین گرفت و اگر در دیدار روز جمعه مقابل فرانسه نیز به میدان برود، منطقی ترین گزینه خواهد بود. مهاجم خیرونا شاید گلزن قهاری نباشد ولی از پس وظایف دیگری که برعهده کاوانی است مثل یارگیری و حفظ توپ، به خوبی بر می‌اید. گومز نیز خصوصیاتی شبیه به لوئیس سوارز دارد، قدرت بدنی بالایی دارد و در یک به یک ها قوی ظاهر می‌شود. اورتاویسکایا اما سبک متفاوتی نسبت به دیگر مهاجمان تیمش دارد و با توجه به تاکتیک‌های مختلفی که ممکن است تابارز مقابل فرانسه استفاده کند، می‌تواند خود را هماهنگ کند. با توجه به سرعت بالای بازیکنان فرانسه، او نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

برای فرانسه نیز جبرئیل سیدیبه هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده است. او و بنجامین مندی، مصدومین فعلی تیم هستند که به نظر قادر به تمرین کردن نخواهند بود.سیدیبه پس از تعویض، حتی نتوانست روی نیمکت بنشیند و به رختکن تیم رفت. آنتوان گریزمان نیز که در بازی با آرژانتین، برخورد سنگینی با مدافعان حریف داشت و روی نیمکت، یخ به دور پایش پیچیده بود، به نظر مشکل جدی نخواهد داشت و می‌تواند تیمش را مقابل اروگوئه همراهی کند.