چه کسی جانشین هیه رو در تیم ملی اسپانیا می شود؟

چه کسی جانشین هیه رو در تیم ملی اسپانیا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"،  شاگردان هیه رو، روز گذشته با شکست مقابل روسیه در ضربات پنالتی، از جام جهانی کنار رفتند. این در حالیست که لاروخا از ابتدای جام به عنوان مدعی قهرمانی شناخته می‌شد و حذف آنها توسط کمتر کسی پیش بینی می‌شد. حال آ.اس به بررسی شرایط نیمکت این تیم پرداخته که در زیر می‌خوانیم:

حالا چه؟ پس از اتفاقات مسکو و حذف زودهنگام اسپانیا از جام جهانی 2018، هواداران لاروخا می‌خواهند بدانند برنامه فدراسیون اسپانیا چه خواهد بود.

جدایی هیه رو از نیمکت اسپانیا به نظر قطعی است. لویس روبیالس، رئیس فدراسیون جدید اسپانیا و تمام مدیران اطرافش ، تصمیم به اخراج خولن لوپتگی گرفتند ولی همه بر این توافق دارند که باید حال و هوای جدیدی به نیمکت تیم داد. حتی گفته می‌شود احتمال اینکه هیه رو از پست مدیریت تیم های ملی کنار گذاشته شود تا در رده های بالاتر به فدراسیون کمک کند وجود دارد.

گزینه های اصلی برای تیم ملی اسپانیا، سانچس فلورس است. مربی مادریدی که کاملا مناسب خواسته های فدراسیون است. او تجربه کافی دارد و می‌تواند تیم ملی اسپانیا را دچار تحولات بزرگی کند. او فعلا با تیمی قرارداد ندارد و می‌تواند خیلی سریع شرایط را تغییر دهد.

دیگر کاندید، لوئیس انریکه است. مربی سابق بارسا پس از اینکه از این تیم کنار رفت، هنوز هدایت تیمی را برعهده نگرفته و قراردادی ندارد. میشل نیز یکی دیگر از مربیانی است که ممکن است مورد توجه روبیالس قرار داشته باشد.

از بین مربیانی که قرارداد دارند و جذبشان دشوار تر است، رافا بنیتس، اونای امری و مارسلینو گارسیا، از جمله مربیانی هستند که کاندید هستند ولی بنیتس کاملا به نیوکاسل متعهد است، امری به تازگی به آرسنال پیوسته و مارسلینو نیز والنسیا را رها نخواهد کرد. دیگر مربی که بین گزینه های هدایت لاروخا خواهد بود، روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک است. او با تجربیاتی که در بلژیک کسب کرده، کاملا آماده هدایت تیم‌های ملی دیگر است.

در فدراسیون اسپانیا، عجله ای برای پیدا کردن جایگزینی برای هیه رو نیست ولی آنها سعی دارند پروژه را هر چه سریعتر شروع کنند.