برانکو قید متهم ردیف دوم را نمی زند!

برانکو قید متهم ردیف دوم را نمی زند!

وب سایت فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در درگیری با پروفسور پرسپولیسی ها، به موضوع مهمی اشاره کرد که می توانست یک جنجال واقعی را بسازد. 

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرورزشی، کارلوس کی روش که بعد از حذف ایران از جام جهانی ۲۰۱۸ در مرحله گروهی، فرصت مناسبی برای تسویه حساب با منتقدانش پیدا کرده بود، حرف های مهمی علیه برانکو ایوانکویچ به زبان آورد تا سرمربی پرسپولیس نیز از کوره در رفته و جواب کی روش را بدهد.

در این کشمکش و مصاحبه های پیاپی علیه یکدیگر، کی روش به یکباره به موضوع حضور «زلاتکو ایوانکویچ» در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «من برادرم را به کادرفنی نیاورده ام و...» تا با این کار، به نوعی اضافه شدن زلاتکو به جمع مربیان تیم سرخپوش پایتخت را یک نقطه ضعف برای برانکو معرفی کند.

این در حالی است که فصل قبل نیز، مهم ترین انتقادات از برانکو، کنار گذاشتن سرتن چوک و آوردن زلاتکو به جای او بود. هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند با این اتفاق، تیم شان به لحاظ فنی ضعیف تر شده و تعداد مصدومان این تیم نیز افزایش چشمگیری داشته که چنین موضوعی، به مدل تمرینی پرسپولیس ارتباط مستقیم دارد.

با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، می توان گفت در درگیری با برانکو، حالا زلاتکو نیز در ردیف دوم متهمان نشسته اما برای فصل جدید، سرمربی سرخپوشان قصد کنار گذاشتن برادرش از کادرفنی را ندارد حتی اگر انتقادات کی روش و هواداران پرسپولیس از وجود زلاتکو در بین مربیان پرسپولیس افزایش یابد، باز هم برانکو روی نام برادر خود خط نمی کشد. این موضوعی است که مدیران باشگاه پرسپولیس نیز می دانند!