خبر بد تیته به هواداران تیم ملی برزیل

خبر بد تیته به هواداران تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو که در اوایل دیدار مقابل صربستان مصدوم شده و جای خود را به فیلیپه لوئیس داده بود، در تمرینات تیم ملی برزیل نیز حاضر شده اما به نظر می رسد تیته علاقه ندارد روی او ریسک کند.

عملکرد نیمار: "او با تمام وجود بازی می کند و همه ما می دانیم که نیمار بهای زیادی را برای بازگشت زودهنگام پرداخت کرد. بازگشت نیمار با حداکثر توان او از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی، انتقال توپ و به نتیجه رساندن حملات بوده است. نمی دانم فردا نیمار چه عملکردی خواهد داشت اما او سطح بالایی از فوتبال را ارائه می دهد."

نیمکت نشینی دانیلو: "فاگنر با شرایط کنار آمده و نبردهای یک به یک از صفات بازی اوست. من به دانیلو نیز در تمرین گفتم که علیرغم اینکه خوب بازی کرده اما فاگنر جایگزین او شده و بازی سطح بالایی از خود نشان داده است."

مصدومیت مارسلو: "با مارسلو صحبت کرده ام و متوجه شدم او علاقه دارد تمرین کرده و بازی کند که نشاندهنده تعهد و مسئولیت پذیری بالای این بازیکن است اما در بازی فردا ترکیبی که در پایان بازی با صربستان در زمین بود بازی کرده و فیلیپه لوئیس جایگزین مارسلو خواهد شد."

دیدار با مکزیک: "تیم ملی برزیل امیدوار به تکرار الگوی بازی قبلی است. من از مسئولیت  فرار نخواهم کرد و هدف ما این است که جنبه های فنی، تاکتیکی، جسمی و احساسی را دوباره تکرار کنیم زیرا قدم اول حفظ استاندارد بازی قبلی است. من کیفیت و شرایط تیم ملی مکزیک را می دانم اما جزئیات خاصی نخواهم گفت."