کورتوا-رئال در گروی پاسخ مثبت میلان به چلسی

کورتوا-رئال در گروی پاسخ مثبت میلان به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، الیسون بکر، اوبلاک و کورتوا دروازه بان هایی هستند که بیشترین شایعات در موردشان شنیده می شد و رئال مادرید نیز در راس باشگاه هایی قرار دارد که به دنبال تقویت دروازه خود است.

تا یک ماه پیش از انتقال قطعی آلیسون به رئال صحبت می شد اما قیمت بالای گلر برزیلی باعث عقب نشینی رئالی ها شد. روز گذشته مارکا خبر داد که تیبو کورتوا، گلر بلژیکی چلسی با 35 میلیون یورو به باشگاه مادریدی می پیوندد.

این انتقال البته در گروی جذب جانشینی مناسب برای او قرار دارد و امروز کوریره دلو اسپورت فاش ساخت که مسئولان چلسی پیشنهادی 60 میلیون یورویی به میلان برای جذب دوناروما داده اند. دوناروما از فصل 16-2015 و زمانی که شانزده ساله بود به فهرست تیم اول میلان اضافه شد و در این مدت پر فراز و نشیب ظاهر شده؛ هرچند که کسی منکر استعداد بالا و آینده درخشان او نیست.

محرومیت میلان از حضور در لیگ اروپا شاید باعث شود تا میلان بالاخره راضی به فروش دوناروما شود؛ گلری که سال گذشته نیز شایعات زیای در مورد جدایی او شنیده می شد.

در رئال، همه  منتظر قطعی شدن این انتقال هستند تا بتوانند تیبو کورتوا را به خدمت بگیرند. کورتوا تا 2019 با چلسی قرارداد دارد و علاقه ای هم به تمدید آن ندارد و همین موضوع باعث شده تا چلسی، با رقمی پایین(35 میلیون یورو) راضی به فروش وی شود.