مومنی: می خواهیم در 4 تیم بالای جدول باشیم

مومنی: می خواهیم در 4 تیم بالای جدول باشیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی درباره اردوی اخیر خودروسازان می گوید: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در کردان پشت سر گذاشتیم. هم از لحاظ بدنی و از لحاظ ذهنی شرایط خیلی بهتری پیدا کردیم؛ ضمن آنکه از نظر تغذیه هم کاملا تحت کنترل بودیم و در کنار همه این ها تمرینات کاملا برنامه ریزی شده ای را انجام دادیم. پیش از تمام تمرینات، جلساتی کوتاهی داشتیم که باعث می شد با آگاهی تمرینی کامل وارد زمین شویم و این باعث می شد بدون وقفه و زمان اضافی همه چیز انجام شود.

مومنی که فصل گذشته یکی از بازیکنان موثر پیکان بود، ادامه داد: شاید مهم تر از تمام این موارد، همدل تر شدن بچه ها بود. آن چیزی که من از رفتارهای بچه ها دیدم، این بود که خدا را شکر ما یک تیم کاملا همدل و خوب داریم و مطمئن باشید این موضوع را در طول فصل هم خواهید دید. از نظر بدنی هم شرایط ما به مراتب بهتر از فصل گذشته بود و هماهنگی بیشتری هم بین بازیکنان وجود داشت.

او در پایان درباره مهمترین هدف این فصل پیکان هم گفت:امیدوارم امسال استارت خوب و قدرتمندانه ای در مسابقات داشته باشیم و از همان هفته های ابتدایی ثابت کنیم چقدر تیم خوب و هماهنگی هستیم. تمام هدف ما حضور در میان 4 تیم بالای جدول و انشاالله کسب سهمیه است. اتفاقی که در دو فصل قبل با وجود شایستگی های فراوان تیم ما حاصل نشد اما امسال با تمام توان برای دستیابی به آن تلاش خواهیم کرد.