اگر کونته می‌ماند، ایتالیا در جام جهانی بود

 اگر کونته می‌ماند، ایتالیا در جام جهانی بود

به گزارش "ورزش سه"، کونته به همراه ایتالیا در یورو 2016 عملکرد خوبی داشت و توانست مدافع عنوان قهرمانی یعنی اسپانیا را حذف کند ولی مقابل آلمان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. پس از یورو کونته راهی چلسی شد و از تیم ملی ایتالیا کنار کشید و نتورا به جای او هدایت آتزوری را برعهده گرفت. ایتالیا در رسیدن به جام جهانی ناکام بود و حال تاوکیو مدعی شد که اگر درخواست کونته برای افزایش حقوقش را قبول می‌کرد، حالا ایتالیا در جام جهانی بازی می‌کرد.

او گفت:" من به کونته 2.5 میلیون یورویی که بیشتر می‌خواست را ندادم.با سه بازی دوستانه می‌شد این رقم را جبران کرد. آنتونیو 4 میلیون یورو حقوق می‌گرفت و درخواستش 6.5 میلیون یورو بود. می‌توانستیم او را نگه داریم و امروز در روسیه باشیم. ولی آیا اینکه تمام هزینه ای که روی تیم‌های پایه می‌کردیم را به یک نفر می‌دادیم، کار درستی بود؟"

تاوکیو درباره تقابل با سوئد و حذف از جام گفت:" آنها کار ما را خیلی سخت کردند، واقعا دست کمشان گرفتیم.  از وقتی قرعه کشی انجام شد گفتم که اوضاع خوب نیست. آنها با عصبانیت با من تماس گرفتند و می‌گفتند که یونان بدترین قرعه می‌توانست باشد."