خداحافظی کارلوس کی‌روش با دستیارانش/ جدایی یا استراتژی؛ مسئله این است

خداحافظی کارلوس کی‌روش با دستیارانش/ جدایی یا استراتژی؛ مسئله این است

سایت رسمی فوتبالی - بر اساس آخرین اخبار رسیده به فوتبالی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شب گذشته با دستیارانش خداحافظی کرده است و قصد تمدید قراردادش را ندارد.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز خبر پیوستن مارکار آقاجانیان ، دستیار کی روش به تیم سپیدرود رشت در برخی رسانه ها منتشر شده است. مارکار که همیشه در سالهای اخیر کنار کی روش حضور داشته ، به نظر می رسد از ادامه همکاری با تیم ملی نا امید شده و از این رو هدایت سپیدرود را به عهده خواهد گرفت. 

البته به احتمال فراوان  رسانه های نزدیک به کی روش، اخبار حداحافظی وی را با آب و تاب منتشر خواهند کرد و با این استراتژی، به فدراسیون فشار خواهند َآورد تا  مانع از جدایی مربی پرتغالی از تیم ملی شوند.

علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با "فوتبالی" از تمدید شش ماهه قرارداد کی روش تا بعد از جام ملت ها خبر داده است و از قطع همکاری این مربی با فدراسیون اظهار بی اطلاعی کرد.

کارلوس کی‌روش که تمدید قراردادش بعد از جام ملت ها منوط به نتیجه گیری در این مسابقات شده ، از این که نتایج تیم ملی در جام جهانی نادیده گرفته شده و فدراسیون به او پیشنهاد تمدید قرارداد چهار ساله نداده، ناراضی است. مربی پرتغالی انتظار دارد که قرارداد وی چهار ساله و تا سال 2022 تمدید شود و پیشنهاد ماندن تا پایان جام ملت ها را نخواهد پذیرفت. حالا باید منتظر ماند و دید تصمیم کی روش برای وداع با دستیارانش به پایان همکاری با تیم ملی منجر جواهد یا او با این کار می خواهد به فدراسیون فشار بیاورد و قراردادش را چهار ساله تمدید کند.