اختصاصی ورزش سه؛ گل ملی کریم را ببینید (عکس)

اختصاصی ورزش سه؛ گل ملی کریم را ببینید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه با کسب 4 امتیاز برای شاگردان کی روش خاتمه یافت، اما سرمربی پرتغالی تیم ملی که حالا هم با مصاحبه های پیاپی از عدم انجام برنامه هایش پیش از آغاز جام جهانی گله دارد، در واپسین روزهای آغاز این تورنمنت مهم سعی بر استفاده از اصل غافلگیری برعلیه رقبا را داشت و با همین ترفند وارد این کارزار شد.


البته این غیرقابل پیش بینی بودن برای کی روش هزینه هایی نیز در پی داشت و عدم برگزاری دیدار دوستانه برابر کوزوو هم به این دلیل لغو شد که تیم حریف تمایلی برای برگزاری بازی پشت درهای بسته نداشت، پس دیدار برابر لیتوانی تنها فرصت کی روش برای انتخاب ترکیب اصلی بود.


 تیم ملی در این مسابقه در شرایطی به میدان رفت که تدابیر امنیتی زیادی برای برگزاری آن درنظر گرفته شد و رسانه ها فقط از طریق سایت رسمی فدراسیون در جریان نتیجه قرار گرفتند که با گل دقایق پایانی انصاری فرد با یک گل به سود ایران به پایان رسید و این بازیکن موفق به ثبت هفدهمین گل ملی خود شد که البته با پنالتی در مقابل پرتغال شمار گل هایش به عدد 18 رسید. انصاری فرد این گل را با دریافت توپ به صورت عرضی از جناح چپ خط هجومی ایران و با شوتی از پشت محوطه جریمه به زاویه مخالف ثبت کرد؛ گلی که تا امروز اصلا در مورد چگونگی به ثمر رسیدن آن اطلاعاتی وجود نداشت.


کی روش در جام جهانی تغییراتی در ترکیب اصلی خود ایجاد کرد که به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود؛ نظیر حضور حاج صفی در پست دفاع چپ و البته حضور تمام وقت امیری و بازی دادن به بازیکنانی نظیر چشمی و حسینی دو مدافع جوان استقلال و در نهایت شاگردانش با ارائه بازی های جانانه در سخت ترین گروه جام جهانی، با 4 امتیاز به خانه بازگشتند.