بهرامی: جام جهانی شبیه لیگ برتر انگلیس است

بهرامی: جام جهانی شبیه لیگ برتر انگلیس است

سایت رسمی فوتبالی - هافبک سوییس،  والون بهرامی، بعد از حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی این رقابت ها را با لیگ برتر مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی، به مدافع عنوان قهرمانی که موفق شده بود سال گذشته قهرمان جام کنفدراسیون ها نیز بشود، بعد از باخت 2 – 0 برابر کره جنوبی در روز چهارشنبه در گروه اف آخر شد و به کار خود در روسیه پایان داد.

این نتیجه بسیار شگفت انگیز بود. مدعیانی مانند برزیل، اسپانیا و فرانسه در گروه خود صدرنشین شدند اما فینالیست های جام جهانی 2014 عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و آرژانتین نیز توانست با گل دقایق پایانی برابر نیجریه به مرحله بعدی صعود کند. 

بهرامی که سه سال برای وستهام به میدان رفته است این واقعیت که هر رقیبی می تواند برای تیم های بزرگ خطرناک باشد را شبیه به اتفاقات لیگ برتر دانست. 

او به اومنی اسپرت گفت: " سطح این مسابقات بسیار متعادل بود. هرکسی می توانست یک شگفتی باشد. مانند لیگ برتر که باید انتظار هر نتیجه ای را در هر دیداری داشته باشید. ما باید از اینکه صعود کردیم خوشحال باشیم. آرژانتین در پنج دقیقه پایانی موفق به صعود شد بنابراین در این جام جهانی هر اتفاقی ممکن است. "

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، معتقد است که حذف آلمان نشان داد که هیچ تیمی نمی تواند در برابر هیچ حریفی از پیش برنده باشد.

بازیکن سابق مونشن گلادباخ گفت: " شگفتی بود! این فوتبال است. شما می توانید ببینید که اگر برای جنگیدن و بازی کردن 100% آماده نباشید، شرایط بسیار سخت خواهد شد. "

سوییس با وجود تساوی 2 – 2 برابر کاستاریکا در دیدار چهارشنبه شب به جمع 16 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کرد.

تیم ولادمیر پتکویچ که در بعد از برزیل در گروه ای دوم شد باید در مرحله بعدی به مصاف سوئد برود که توانست با پیروزی 3 – 0 برابر مکزیک بالاتر از آلمان به این مرحله صعود کند.

ژاکا عملکرد سوئد در این رقابت ها را تحسین کرده و از اینکه آنها توانستند در ماه نوامبر ایتالیا را شکست داده و مانع از حضور این تیم در جام جهانی شوند نیز آگاه است.

او گفت: " این بازی دشواری است. آنها توانستند در رقابت های انتخابی در مجموع 180 دقیقه ایتالیا را شکست دهند و آلمان را نیز از مرحله گروهی حذف کنند. این آسان نخواهد بود اما ما هم می توانیم کارهایی انجام دهیم. "

بهرامی امیدوار است که سوییس بتواند همه را شگفت زده کند و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه پیدا کند. 

او اضافه کرد: " قطعا دو تیم برتر به فینال می رسند اما شاید یک شگفتی نیز در میان باشد. شاید ما بتوانیم آن شگفتی باشیم. هرچیز در این جام جهانی ممکن است. "