بارسلونا به دنبال خرید پدیده تیم روسیه

بارسلونا به دنبال خرید پدیده تیم روسیه

سایت رسمی فوتبالی - الکساندر گولوین یکی از بهترین بازیکنان روسیه در دیدار برابر مصر و عربستان سعودی در جام جهانی 2018 بود. او در بازی با اروگوئه به میدان رفت تا استراحت کند. اما این موضوع باعث نشد تا جذابیت این بازیکن برای باشگاه های اروپایی کم شود. موندو دیپورتیوو به این نکته اشاره کرده که بارسلونا قصد دارد خط حمله خود را تقویت کند و به همین دلیل ستاره زسکا مسکو را مد نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فصل گذشته از طریق مدیر فنی سابق خود، رابرت فرناندز، درباره این بازیکن مذاکراتی را انجام داده بود. قهرمان لالیگا حتی با نزدیکان این بازیکن نیز ارتباطاتی برقرار کرده بود.

اریک آبیدال این فصل جانشین فرناندز در سمت مدیر فنی نیوکمپ شده است. این اتفاق باعث نشده تا نظر باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن 22 ساله که مشتریانی چون یوونتوس، آرسنال و چلسی نیز دارد، تغییر کند. 

در این خبر ادعا شده که بعد از جدایی فرناندز تماس های بیشتری در روزهای اخیر از سوی تیم والورده برای امضای قرارداد با گولوین برقرار شده است. روسیه در اولین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف اسپانیا خواهد رفت و بارسلونا قصد دارد تا یکی از مقامات خود را برای تماشای این مسابقه به روسیه اعزام کند. 

کریستین اندرسون نیز یکی از اهداف اصلی بارسلونا بود اما آنها می دانند که امضای قرارداد با این بازیکن دانمارکی که در تاتنهام توپ می زند تقریبا غیرممکن است. موندو دیپورتیوو باور دارد که سبک بازی گولوین می تواند با اریکسن مقایسه شود و قیمت کمتری نسبت به ستاره تاتنهام نیز دارد. این قیمت ارزان شامل قرارداد و دستمزد می شود.

لوزانو از مکزیک نیز یکی از اهداف این باشگاه است اما گولوین که پاسپورت روسیه دارد گزینه بهتری نسبت به این بازیکن برای باشگاه بارسلونا است.

قوانین لالیگا به باشگاه ها اجازه نمی دهد که بیشتر از سه بازیکن غیر اروپایی در زمین داشته باشند و روسیه جز کشورهای اروپایی به حساب می آید.