ابراز رضایت جلالی از وضعیت مدافع مصدوم پیکان

ابراز رضایت جلالی از وضعیت مدافع مصدوم پیکان

وب سایت فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان از بازگشت مدافع مصدومش به تمرینات ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرگزاری فارس، سید مهران موسوی، مدافع میانی مستحکم پیکان که فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت این تیم بود، با بدشانسی محض در دیدار هفته دهم مقابل تراکتورسازی تبریز و شکستگی مچ پایش، ادامه فصل را از دست داد. او حالا با پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت تمرینات پرفشار خود را آغاز کرده و با تلاش فراوان خود را آماده حضور موفق در لیگ هجدهم می کند.

مجید جلالی، سرمربی پیکان درباره شرایط موسوی و روند بازگشت او به شرایط مسابقه به بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان گفت :«ما مهران را دو فصل قبل از لیگ یک و تیم راه آهن به خدمت گرفتیم. او خیلی زود شایستگی هایش را نشان داد و پیشرفت خیلی خوبی در تمرینات داشت و آرام آرام وارد چرخه بازیکنان اصلی شد. در فصل دوم که فصل گذشته بود، برای ما فوق العاده کار کرد و به بازیکن کاملا فیکس تیم تبدیل شد. او در حال ارائه بهترین بازی هاش بود و نه تنها در گل خوردن‌ها و عملکرد دفاعی ما سهم عمده ای داشت، بلکه بازی هایی شد که در پیروزی ها و فاز هجومی تیم هم کاملا تاثیرگذار بود و حتی در دیدار هفته نهم ما مقابل گسترش فولاد یک گل سه امتیازی و فوق العاده حساس برای‌مان به ثمر رساند. متاسفانه در هفته دهم و بازی مقابل تراکتورسازی بود که آن آسیب سخت برای مهران ایجاد شد که البته این هم بخشی از فوتبال و زندگی است. من تردید ندارم که اگر آن اتفاق برای مهران ایجاد نمی شد، او تا پایان فصل خودش را به سطح ملی می رساند و حتی می توانست به تیم ملی ما هم کمک کند.»

سرمربی پیکان درباره شرایط فعلی موسوی هم گفت:«او در حال حاضر کنار تیم تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذارد و با انرژی و اشتیاق فراوانی که در او می بینم، مطمئنم در آینده نزدیک به شرایط خوب خودش باز خواهد گشت و قطعا هم برای ما یک وزنه موثر و تاثیرگذار خواهد شد، هم برای فوتبال ایران.»