بمباران شوت در تمرین سلسائو

بمباران شوت در تمرین سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه 1-1 مقابل سوئیس برای برزیلی ها بسیار غافل گیر کننده بود. آن ها تا دقیقه 91 نیز برابر کاستاریکا ناکام بودند تا این که کوتینیو در دقیقه 91 و نیمار در دقیقه 97 گلزنی کردند و سه امتیاز را به ارمغان آوردند.

تیته از عملکرد کلی تیمش راضی است اما در دو جلسه تمرینی اخیر تمرکز را بر بهبود دقت شوت زنی شاگردانش گذاشت. در جام جهانی 2018 برزیل برای گلزنی به 14.3 شوت احتیاج دارد! آماری که در بازی با کاستاریکا بسیار به چشم آمد. پیش از این که کوتینیو دروازه ناواس را باز کند، طلایی پوشان 41 شوت زدند.

کیلور ناواس شوت های بسیاری را در بازی با برزیل مهار کرد و تیته این را به خوبی می داند اگر در دیدار با صربستان نیز اوضاع اینطور باشد، مشکلات جدی ممکن است به وجود بیاید.

تیته در دو جلسه تمرینی چالش های مختلفی را برای بازیکنان ایجاد کرد. شوت زنی از کنار، قرارگیری در موقعیت تک به تک، شوت از راه دور و... که به نظر می رسد برای افزایش دقت بازیکنان کافی است. این بدان معنی است که آلیسون، ادرسون و کاسیو در طول تمرین یک بمباران واقعی را از سوی بازیکنان تجربه کردند.

تمرین فقط برای مهاجمان نبود، مدافعان، هافبک ها، وینگرها و در مجموع همه بازیکنان در تمرین شوت زنی حضور داشتند. البته تیته به شاگردانش گفت که مشکل فنی نیست و آن ها با مشکل ذهنیتی روبرو هستند. مربی برزیل در خصوص تمام مواردی که به روان شناسی مربوط هستند، حساسیت دارد.