موتینیو؛ بی تفاوت، یا شاکی از کی‌روش! (عکس)

موتینیو؛ بی تفاوت، یا شاکی از کی‌روش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی شب گذشته ایران و پرتغال آخرین دیدار تیم ملی در رقابت های جام جهانی 2018 بود و ملی پوشان ایران با وجود عملکرد بسیار خوب خود، مجبور به ترک این تورنمنت در پایان مرحله گروهی شدند و وداعی تلخ با رقابت ها داشتند.

در بازی دیشب مقابل پرتغال اتفاقات خاص و جالب توجهی رخ داد. یکی از این ها مربوط به لحظه تعویض سوم تیم ملی پرتغال بود. ژائو موتینیو، ستاره خلاق تیم پرتغال که به تشخیص سانتوس در ترکیب اصلی بازی با ایران قرار نگرفته بود، در دقیقه 84 از سوی این مربی فراخواند شد و آماده ورود به زمین شد.

در لحظاتی که موتینیو کنار خط ایستاده بود تا تعویض او انجام شود، کارلوس کی روش به سمت او حرکت کرد تا با این هموطن خود خوش و بشی داشته باشد. ژائو اما واکنشی به این اقدام کی روش نشان داد که چندان مورد انتظار نبود. او چهره ای بسیار بی تفاوت از خود نشان داد و برخورد گرمی با کارلوس کی روش نداشت. 

گفتنی است کی روش در جام جهانی 2010 سرمربی تیم ملی پرتغال بود اما از دعوت کردن موتینیو به تیم ملی برای این تورنمنت صرف نظر کرد و به همین دلیل ستاره ای که حالا 31 سال سن دارد، دل خوشی از سرمربی فعلی تیم ایران ندارد و دیشب هم رفتار سردی در مقابل او انجام داد.