زابالتا: مسی مرد اول آرژانتین خواهد بود

زابالتا: مسی مرد اول آرژانتین خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین باید در دیدار مقابل نیجریه به پیروزی برسد و امیدوار باشد که ایسلند موفق به شکست کرواسی نشود تا مسی و یارانش راهی دور دوم رقابت ها شوند. حال زابالتا تاکید کرد که مسی نفر اول بازی امشب خواهد بود.

او گفت:" فکر می‌کنم لئو امشب بیشترین تلاش را برای آرژانتین کند. او 31 ساله شده و نسبت به قبل مسن تر است و گاهی حتی می‌توان دید که از لحاظ روحی نیز خسته است. برخی از این موضوعات به چند سال اخیر و شکست های آرژانتین در فینال های جام جهانی و دو فینال کوپا برمی‌گردد.

در آرژانتین، هیچگاه مردم قانع نیستند. برای برخی از مردم و رسانه ها، فقط قهرمانی معنی می‌دهد، رسیدن به فینال قابل قبول نیست. بنابراین وقتی سه فینال پشت سر هم شکست خورده باشید، با شما مثل بازنده ها برخورد می‌شود ولی مسی تحت فشار نیست.

وقتی اعلام بازنشستگی کرد، مردم از او خواستند برگردد. به عنوان هم تیمی او باید بگویم شکی نیست که تیم ما هرگاه که مسی را داشته بهتر از قبل بوده است. آنها که می‌گویند او برای تیم ملی کشورش مثل باشگاهش نیست اشتباه می‌کنند. وقتی با او در آرژانتین بازی کردم، همیشه نفر اول تیم ملی بوده است. مطمئنم امشب نیز همینطور خواهد بود زیرا ممکن است فرصت آخر مسی باشد."