صحبت‌های لژیونر گمنام در مورد بازی با پرتغال

صحبت‌های لژیونر گمنام در مورد بازی با پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در حالی راهی روسیه شد که امیر عابدزاده تنها نماینده لیگ پرتغال در تیم ملی است. فوتبالدوستان ایرانی فصل گذشته لیگ پرتغال را به دلیل حضور عابدزاده جدی تر از گذشته دنبال کردند اما جالب اینجا است که در سال‌های اخیر یک بازیکن شیرازی هم در فوتبال پرتغال حضور داشته است. ارش استواری بازیکنی است که در چند سال اخیر خارج از ایران بازی کرد و حالا هم در ایران به سر می‌برد تا برای آینده تصمیم بگیرد.


استواری در مصاحبه با ورزش سه، در خصوص عملکرد خودش در فصل گذشته گفت: در نیم‌فصل اول برای لوسیتانوی پرتغال بازی کردم که در دسته دوم حضور دارد و این تیم زیرمجموعه باشگاه معتبر بنفیکا است. در نیم‌فصل دوم هم به صورت قرضی راهی تیم اف.سی کیتچی هنگ‌کنگ شدم که خوشبختانه با این تیم سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردیم. 13 بازی برای این تیم به عنوان وینگر راست و چپ به میدان رفتم که 2 گل زدم و 6 پاس گل دادم، تقریبا در همه بازی‌ها به میدان رفتم و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم.


استواری که چند سال در فوتبال پرتغال بازی کرده با اشاره به بازی تیم ملی این کشور برابر ایران در جام جهانی روسیه تاکید کرد: ایران در 2 بازی اخیر نشان داد که پتانسیل خوبی دارد و تفکرات کی‌روش و تلاش بازیکنان باعث شد تا نمایش خوبی داشته باشیم. به نظر من ایران توان شکست دادن پرتغال را دارد و دیدید که این تیم برابر مراکش نمایش ضعیفی داشت. امیدوارم ایران در این بازی موفق به شکست دادن پرتغال شود تا به مرحله بعدی صعود کنیم.