پرتغال اشک سرمربی مراکش را درآورد

پرتغال اشک سرمربی مراکش را درآورد

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی مراکش در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال قرار گرفت و علی‌رغم نمایش تحسین برانگیزی که داشت با نتیجه 1-0 مقابل این تیم اروپایی شکست خورد و به عنوان چهارمین تیم از دور مسابقات کنار رفت.


اما پس از این مسابقه هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش رو در روی دوربین‌های تلوزیونی قرار گرفت و در اقدامی تامل برانگیز با بغض و اشک حرف از حذف تیمش به زبان آورد. مراکشی‌ها پس از 20 سال حضور در جام جهانی را تجربه کردند و امید زیادی داشتند با درخشش در این رقابت‌ها آرزوی مردم مراکش را برآورده کنند.


این تیم آفریقایی در دیدار مقابل پرتغال عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و نسبت به حریف نامدار و پرستاره خود موقعیت‌های بیشتری به دست آورد که با بدشانسی از بین رفت. به همین دلیل رنار با بغض از حذف ناعادلانه مراکش صحبت کرد.


مراکشی‌ها مقابل ایران و پرتغال نمایش درخشانی از خود نشان دادند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. به نظر می‎آید اشک‌های رنار با توجه بی‌عدالتی‌هایی است که برای این تیم وجود داشت. این مربی فرانسوی که از باخت مقابل پرتغال ناراحت بود به خبرنگاران گفت: ما در این جام عملکرد درخشانی داشتیم و بدشانسی‌ها باعث شد که با روسیه خداحافظی کنیم. به نظر شما این حق ما بود که بعد از 20 سال اینگونه از جام جهانی کنار برویم؟ ناراحتی و اندوه من، ناراحتی کل مردم مراکش است. به این دلیل که ما از لحاظ تاکتیکی خوب عمل کردیم و با بد اقبالی دو شکست را تجربه کردیم.