پرتغال مقابل ایران برد پرگل می‌خواهد؛ دوم شدن کافی نیست

پرتغال مقابل ایران برد پرگل می‌خواهد؛ دوم شدن کافی نیست

سایت رسمی فوتبالی - برای پرتغال و اسپانیا بازیهای هفته آخر خیلی مهم است. هر دو تیم از مدعیان قهرمانی در جام جهانی روسیه هستند و اگر بخواهند راه هموارتری برای رسیدن به فینال داشته باشند باید در گروه صدرنشین شوند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر همه چیز میان پرتغال و اسپانیا برابر است. در حقیقت اگر اسپانیا در گروه صدرنشین است به این خاطر است که یک کارت زرد کمتر دارد. هر دو تیم در گلهای زده و تفاضل گل مساوی هستند و در بازی آخر به پیروزی نیاز دارند و چه بسا حتی گل های زده شان هم در این بازی حائز اهمیت باشد.

هر تیمی که در گروه ایران اول شود، در مرحله یک هشتم به روسیه یا اروگوئه می خورد و در مرحله یک چهارم احتمالا به مصاف کرواسی می رود. بدین ترتیب صدرنشین گروه شانس زیادی برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر اروپا خواهد داشت. این در حالیست که تیم دوم گروه احتمالا در مرحله یک چهارم رو در روی فرانسه از مدعیان اصلی قهرمانی قرار می گیرد و احتمالا در نیمه نهایی نیز با برزیل مواجه خواهد شد.

بدین ترتیب چه اسپانیا په پرتغال در هفته آخر به دنبال پیروزی پرگل مقابل مراکش و ایران خواهند بود تا بتوانند به صدرنشینی گروه برسند و راه صعود به نیمه نهایی را هموار کنند.

4125