باسلر: اوزیل شبیه قورباغه مرده است!

باسلر: اوزیل شبیه قورباغه مرده است!

سایت رسمی فوتبالی - ستاره آرسنال بعد از نمایش ضعیف خود در شکست غیر منتظره برابر مکزیک مورد انتقاد شدید بازیکن سابق تیم ملی، ماریو باسلر و کاپیتان سابق، لوتار ماتئوس، قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، باسلر که زننده تنها گل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان 1999 در برابر منچستر است می گوید: " من بارها و بارها می گویم که اوزیل بازیکن از رده خارجی است. ژست او مانند یک قورباغه مرده است. اگر به بازی مکزیک نگاه کنید و سبکی که او به عنوان به اصطلاح رهبر تیم دفاع می کرد واقعا رقت انگیز بود. مثل این بود که به بازیکن حریف بگوید بفرما، لطفا توپ را بگیر و شوت کن. این دفاع نیست. اوزیل پنهان می شود. حتی در جام جهانی 2014 هم او تنها یک دنباله رو بود. او کار خاصی برای قهرمانی ما در جهان نکرد. طوری که او در لحظه بازی می کند، کمکی به تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی نمی کند. اینکه چرا یواخیم لوو همیشه از او در ترکیب تیم استفاده می کند یک راز است. در بازی های بزرگ شما هیچ چیز از مسوت اوزیل نمی بینید. او در برابر لوکزامبورگ گلزنی می کند اما در برابر تیم های بزرگ هیچ کاری نمی کند. "

ماتئوس، قهرمان جام جهانی 1990 ایتالیا، در همین ارتباط گفت: " او بدون اشتیاق بازی می کند. حس میکنم اوزیل در پیراهن تیم ملی آلمان راحت نیست، رها نیست. این بدین معناست که او اصلا نمی خواهد بازی کند. هیچ قلب، لذت و اشتیاقی وجود ندارد. یک یا دو سال است که سطح بازی اوزیل در حدی نیست که دعوت همیشگی لوو را به دنبال داشته باشد. "

مدافع عنوان قهرمانی در دیدار برابر صعود محکوم به پیروزی است.

اما مدیر تیم های ملی آلمان، الیور بیرهوف، روز گذشته از مسوت اوزیل دفاع کرد: " طبیعی است که بعد از باخت از ما انتقاد شود. اما نباید درباره نظرات یک نفر تمرکز کرد و با همان نظرات همه چیز را تغییر داد. بیشتر انتقاداتی که دریافت کردیم تنها اوزیل را تحت تاثیر قرار نداد. سایرین را نیز ناراحت کرد. من به شدت بازیکنان را قضاوت می کنم اما وقتی چیزی ناعادلانه است، ناعادلانه است. این لغتی است که من درباره این انتقادات استفاده میکنم.  یواخیم لوو از سوی رسانه ها مورد انتقاد قرار می گیرد که بیش از حد به بازیکنان قدیمی تیم خود وفادار است اما این حق سرمربی است که تصمیم بگیرد تغییرات لازم است یا نه. من این همه انتقاد علیه اوزیل و خدیرا را درک نمی کنم. بازیکنان زیادی بودند که عملکرد ضعیفی داشتند. تنها این دو نفر نبودند. یواخیم لوو ارزش آنها را به خوبی می داند و به آنها اعتماد دارد. ما بازیکنان جوان و مشتاقی هم برای بال ها داریم. "