علی! آغوش ات را برای رونالدو باز کن

علی! آغوش ات را برای رونالدو باز کن

به گزارش "ورزش سه"، به این ترتیب رونالدو اکنون با گذر از پوشکاش به تنهایی دومین گلزن برتر دنیا در رده ملی است. او در اروپا بالاتر از پوشکاش، از این حیث شماره یک محسوب می شود.

این بار قرار است شاهد هنرنمایی کریستیانو رونالدو در جام جهانی باشیم بازیکنی که یکی پس از دیگری رکوردها را به نام خود ثبت می کند و ظاهرا قرار نیست رکورد شکنی های او در فوتبال دنیا تمام شود.


رونالدو تا قبل از بازی با مراکش با 84 گل زده مساوی با فرانس پوشکاش در رده دوم بهترین گل زن های رده ملی قرار داشت اما در دقیقه 5 بازی با مراکش با یک پرواز بلند و ضربه سر دیدنی از بین مدافعان حریف موفق شد گل هشتاد و پنجم ملی خود را بزند و به تنهایی در رده دوم قرار بگیرد.
رونالدو حالا برای این که در رده ملی هم مثل اکثر آمارهای رده باشگاهی در صدر تاریخ فوتبال قرار بگیرد باید رکورد علی دایی شهریار فوتبال ایران را بزند که البته احتمالا چند سالی با شکستن این رکورد فاصله خواهد داشت.

رونالدو که در جام جهانی روسیه شروعی طوفانی داشت و به تنهایی سه بار دروازه اسپانیا را باز کرد، امروز نیز گلزنی کرد تا اکنون به فاصله 24 گل تا رکورد تاریخی علی دایی برسد. دایی در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی با 109 گل است.

رونالدو در همین دو بازی موفق شده بیشتر از تمام سه جام جهانی گذشته اش گلزنی کند و با 4 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او حالا رکورد 9 گل زده اوزه بیو در جام جهانی 1966 انگلیس را در تیررس دارد.

او تا به اینجای کار، با پای راست و چپ، با ضربه سر، از بیرون محوطه، داخل محوطه، از روی نقطه پنالتی، ضربه کاشته، ابتدای بازی، اواخر بازی، اولین و آخرین گل یک مسابقه را به ثمر رسانده است تا به عبارتی به هر طریقی که میسر بوده در تنها دو بازی اول جام جهانی گلزنی کند.

پرتغال با او به نظر 14 بازیکن در زمین دارد.