کدام بازیکن جام جهانی 98 هنوز بازی می‌کند؟

کدام بازیکن جام جهانی 98 هنوز بازی می‌کند؟

سایت رسمی فوتبالی - دیج در توییت خود نوشت: " اسطوره اورتون و کامرون، ساموئل اتوئو، که در جام جهانی 1998 هم به میدان رفت حالا در ترکیه مشغول بازی است. آیا هیچ بازیکن دیگری که در جام های جهانی آن دهه به میدان رفته بود هنوز بازی می کند؟ "

به گزارش فوتبالی ، کازویوشی میورا، مهاجم ژاپنی، سال گذشته در 50 سالگی رکورد استنلی متیو را شکست و به عنوان پیرترین گلزن تاریخ فوتبال حرفه ای معرفی شد. او در واقع در جام جهانی بازی نکرد اما نمی توان از ثبت چنین رکوردی چشم پوشی کرد. تام پرانکرد اشاره کرد: " میورا عضوی از تیم بازنده ژاپن در پلی آف 1994 بود و به دلیل مشکلاتی که با مربی خود داشت در جام جهانی 1998 هم حاضر نبود. به نظر می رسد که برد فریدل ( که در سال 2015 بازنشسته شد ) آخرین بازیکن حرفه ای در بین بازیکنانی باشد که در جام جهانی 1994 حاضر بودند. "

درباره اسطوره بعدی: " جیان لوییجی بوفون جوان در 1998 روی نیمکت ایتالیا نشست و در دیدار پلی آف برابر روسیه نیز به میدان رفت. "

موسس نیال مک گالوی: " شینجی اونو که در 1998 برای ژاپن بازی می کرد، همچنان در کنسادول ساپورو در لیگ اول ژاپن به میدان می رود. لی دونگ گوک هم که در همان رقابت ها برای کره جنوبی بازی کرد در جونبوک موتورز این کشور مشغول بازی است. "

تعدادی کمی از بازیکنانی که در جام جهانی 2002 حاضر بودند هنوز در عرصه فوتبال حرفه ای حضور دارند. جونیچی ایناموتو، هافبک ژاپن، کارلوس کامنی، دروازه بان کامرون و آستین اجیده، دروازه ان نیجریه شامل این افراد هستند. از آنجایی که کامنی و اجیده تنها 34 سال سن دارند احتمالا وقتی این سوال در سوال 2022 نیز پرسیده شود، همچنان مشغول بازی هستند.

4125