تمسخر تیم روسیه ممنوع می‌شود!

تمسخر تیم روسیه ممنوع می‌شود!

وبسایت رسمی فوتبالی - یک قانونگذار محافظه کار در روسیه درخواست کرد تا مسخره کردن تیم ملی کشور میزبان در جام جهانی 2018 ممنوع شود چرا که این بازیکنان برای افتخار و غرور کشور می جنگند.

به گزارش فوتبالی، ویتالی میلونوف در روز دوشنبه به آسوشیتدپرس گفت که بازیکنان روسیه که هفته گذشته موفق به پیروزی 5 – 0 در برابر عربستان سعودی شدند و مربی آنها باید به عنوان دیپلمات و ارتش ما باشند. 

تیم و خصوصا چرچسف در روزهای منتهی به جام جهانی بارها به دلیل رتبه پایین در بین تیم های حاضر در جام جهانی دستمایه شوخی ها و سرودهای مسخره شدند.

میلونوف عوضی از قانونگذاران دوما است که جریمه ای 10 هزار روبلی برای هر کس که از تیم انتقاد کند را در نظر گرفته اند. میلونوف به دلیل اینکه نویسنده قانون علیه همجنسگرایان در روسیه بود، بسیار در این کشور و رسانه ها شناخته شده است.

اوچهار روز بعد از پیروزی 5 – 0 روسیه برابر عربستان گفت: " در جریان جام جهانی مردم برای غرور و افتخار کشورشان می جنگند. این مسئولیت ماست تا از آنها در برابر آزارهای کلامی دفاع کنیم. این تنها درباره فوتبال نیست. این درباره هویت ملی ماست. " میلونوف این جریمه برای نظرات زشت، زننده، تقلبی و کثیف درباره تیم ملی روسیه است و برای شوخی ها عادی اجرا نخواهد شد. 

در حالی که میلونوف عضوی از حزب کرملین است، مشخص نیست که مجلس دوما از قانونی شدن این طرح حمایت می کند یا خیر. 

4125