بهبود آمار گلزنی مدافعان اسپانیا با گل ناچو

بهبود آمار گلزنی مدافعان اسپانیا با گل ناچو

به گزارش "ورزش سه"، ناچو در اولین بازی اش در جام جهانی با یک گل دیدنی ، گلزنی برای اسپانیا را آغاز کرد. او در مقابل سوئیس نیز به اولین گل ملی اش خیلی نزدیک بود ولی در نهایت ناکام بود. با این حال، او مهم ترین بازی عمرش را برای گلزنی انتخاب کرد: اولین بازی در جام جهانی مقابل قهرمان اروپا که با گل ناچو، اسپانیا 3-2 از حریف پیش افتاد.

ناچو برای اولین بار در سال 2006، برای اولین بار پیراهن تیم‌ رده های ملی اسپانیا را به تن کرد و تنها دو گل در کارنامه اش داشت، یکی مقابل ایرلند و یکی مقابل جزایر فارو. با این حال، او در اولین بازی اش در جام جهانی، اولین گل ملی اش برای تیم بزرگسالان اسپانیا را به ثمر رساند که مطمئنا مهم ترین گل عمر او بود.

از بین 8 مدافع تیم ملی، لوپتگی مجبور به انتخاب 4 نفر است. این 8 نفر در مجموع 29 گل ملی به ثمر رسانده اند و فقط دو نفر از آنها تا به حال موفق به گلزنی در پیراهن لاروخا نشده اند: کارواخال و آسپیلی کوئتا.

تنها سوئیس آمار بهتری در گلزنی مدافعان دارد و  پس از آن، نزدیک ترین تیم‌ها به اسپانیا از لحاظ گلزنی مدافعان، صربستان با 24 گل، اروگوئه با 22 گل و بلژیک با 21 گل است. مکزیک نیز با 28 گل پس از اسپانیا قرار می‌گیرد ولی 18 گل از این 28 گل، توسط رافا مارکز به ثمر رسیده، کاپیتان با تجربه مکزیک که پنجمین جام جهانی اش را تجربه می‌کند. کمترین آمار گلزنی در بین مدافعان را تونس با دو گل در اختیار دارد.