پنج دلیل برای قهرمانی انگلیس در جام جهانی

پنج دلیل برای قهرمانی انگلیس در جام جهانی

سایت رسمی فوتبالی -  هواداران انگليس به اين عادت كردند كه يك تورنمنت بزرگ را با اميد زيادى شروع مى كنند و در آخر قلب آن ها شكسته مى شودبه هر حال، ٥ دليلى كه انگليس مى تواند تا مراحل بالا ترى صعود بكند.

به گزارش فوتبالی، گرت ساوتگيت قبل از اينكه به تيم ملى بزرگسالان انگليس بى آيد، هدايت تيم ملى زير ٢١ سال انگليس را بر عهده داشتاو سپتامبر ٢٠١٦ و بعد از بركنارى سم آلاردايس، هدايت تيم ملى انگليس را بر عهده گرفتساوتگيت مدافع تيم ملى بود و ٥٧ بار براى انگليس به ميدان رفته استساوتگيت تيم خود را به خوبى ساخته است و با استفاده از بازيكنان جوان خود توانسته است موفق باشداو يك تاكتيك جديد را به تيم خود منتقل كرده است و پيش بينى مى شود در جام جهانى موفق بشود.

هرى كين قول داده است تا با تمام توان وارد جام جهانى بشود و تيم ملى خود را رهبرى بكند و مى تواند بهترين بازيكن كشور خود باشد و افتخار كشورش باشداو آماده است تا در جام جهانى گلزنى بكند و اين اطمينان مى رود كه در حفظ توپ شجاع و جنگنده باشند و در حمله هم بتوانند از تمام موقعيت هاى خود استفاده بكنند.

خيلى ها اعتقاد دارند كه اين تيم يكى از بهترين تيم هاى اين نسل انگليس استچيزى كه تيم به آن تكيه مى كند افتخار ملى يا انتظار براى قهرمانى در جام جهانى نيست، بلكه اين است كه مردم از بازيكنان اين تيم خوششان مى آيدتيم ملى انگليس از كشور خود انرژى مثبت دريافت مى كند و همين مى تواند باعث صعود آن ها از گروه خود بشود.

مشكل ساوتگيت اين است كه نمى داند كدام بازيكنا را بازى بدهد، اريك داير يا جوردن هندرسون؟ هر دو اين بازيكنان مى توانند هافبك هاى خوبى باشند و نفر سوم خط ميانى انگليس را تشكيل بدهندآيا بعد از نمايش خوب رشفورد در بازى دوستانه مقابل كاستاريكا، او در تركيب اصلى تيم خود قرار خواهد گرفت؟ آيا مصدوميت دنى روز بهبود يافته است و مى تواند با پست سر گذاشتن اشلى يانگ در تركيب اصلى تيم خود قرار بگيرد؟ ساوتگيت چيزى از تركيب خود اعلام نمى كند و بايد تا روز دوشنبه صبر بكنيم.

در تركيب انگليس شيوه هاى جديد بازى و تاكتيك ها را خواهيد ديد، آن ها با ٣ مدافع بازى مى كنند و در زمانى كه نياز داشته باشند سيستم خود را به ٢-٣-٥ تغيير مى دهندآن ها مى خواهند كه پرس بكنند و از ميانه ميدان صاحب توپ باشند و با استفاده از استرلينگ، كين، لينگارد و دله على در ضد حملات موقعيت هاى خوبى را در خلق خواهند كرد.