دشام: بازیکنان جوان تیم ملی کیفیت لازم را برای موفقیت دارند

دشام: بازیکنان جوان تیم ملی کیفیت لازم را برای موفقیت دارند

وبسایت رسمی برنامه نود - دشام از بازیکنان جوان تیمش حمایت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، فرانسه در حالی پای به جام جهانی گذاشته که ستارگان جوان این تیم که امید دشام در روسیه هستند، تجربه ای در جام جهانی ندارند، دمبله و امباپه با وجود درخشش در عرصه باشگاهی، اولین تجربه رسمی بین المللی خود را در یک تورنمنت معتبر پشت سر می گذارند، با این وجود دشام به موفقیت جوانانش امیدوار است:

فرصت دادن به این جوانان ریسک نیست، آن ها اکنون در ترکیب 23 نفره تیم هستند. شاید خیلی هایشان در جام جهانی یا یورو بازی نکرده اند ولی وقتی آن ها را انتخاب کرده ام قطعاً خوب بوده اند که به تیم ملی رسیده اند، فرصت دادن به آن ها ریسک نیست، چون کیفیت لازم را دارند. برای حضور در مراحل بعد، ابتدا باید بازی اول گروهی را پیروز شویم، می دانیم کار سختی داریم، اما با اشتیاق و اراده و البته تواضع کارمان را پیش می بریم.

دشام همچنین ابراز خوشحالی کرده که گریزمن بالاخره تصمیمش را در مورد باشگاهش گرفت و در اتلتیکو می ماند. دشام چنین می گوید:

دو چیزی که در این باره به ذهنم می آید، تعهد و وفاداری گریزمن به اتلتیکو است، همچنین خوشحالم که گریزمن تصمیمش را گرفت و حالا می تواند با فراغ بال و تمرکز به تیم ملی و جام جهانی فکر کند. قطعاً این موضوع خوبی برای ما است.

1878