حمله به خواننده افتتاحیه جام جهانی: روحت را فروختی!

حمله به خواننده افتتاحیه جام جهانی: روحت را فروختی!

وبسایت رسمی فوتبالی  - یک از اشخاصى كه براى مدت طولانى با كرملين مشكل دارد و از آن انتقاد مى كند، از  رابى ويليامز انتقاد کرد، كه تصميم گرفته است تا در افتتاحيه جام جهانى اجرا انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، بيل براودر يك تاجر انگليسى كه اعتقاد دارد شخص ولادمير پوتين با او مشكل دارد، در توييتر و خطاب به رابى ويليامز اينگونه نوشت: " راه هاى زيادى براى پىل در اوردن وحود دارد، اما فروختن روح خود به يك ديكتاتور نبايد يك راه باشدبراى تو متاسفم. "

ويليامز كه اخيرا در جمع هاى روسى اجرا داشته است، گفت كه دوست دارد به روسيه سفر بكند و اجرا در روز افتتاحيه جام جهامى افتخار بزرگى خواهد بود.

براودر كه متولد امريكا است، زمانى در روسيه كار مى كرد و زمانى به افشاى علت مرگ وكيلى كه او در اختيار داشت سرگى ماگنيتسكى پرداختسال قبل دادگاهى در روسيه براودر را به علت فرار از پرداخت ماليات و اختلاس، به ٩ ماه زندان محكوم كرداما براودر تمام اين اتهامات را رد كرده است.

تعدادى از فعالان حقوق مردم مى گويند: " ما مى بينيم كه دولت روسيه و شخص ولادمير پوتين از جام جهانى سو استفاده مى كنند و در افتتاحيه مى خواهد قدرت خود را به رخ بكشدما علاقه مند هستيم تا با ويليامز زمانى كه به اينجا مى آيد در مورد حقوقو مردم صحبت بكنيم و شايد او بتواند زمانى كه اينجا هست نظر خود را اعلام بكند. "

4125