تمسخر تیم روسیه در یک کلیپ موسیقی؛ اطمینان به شکست مقابل عربستان!

تمسخر تیم روسیه در یک کلیپ موسیقی؛ اطمینان به شکست مقابل عربستان!

سایت رسمی فوتبالی  ك اهنگ روسى كه تيم ملى روسيه را به سخره گرفته است و مشكلات مالى كشور ميزبان را به چالش كشانده است، در بين مردم جهان پخش شده و يكى از پر بازديد ترين ويدئو هاى حال حاضر جهان است.

به گزارش فوتبالی، ترانه اوله، اوله، اوله " نوشته و اجرا شده تويط سميون سلپاكو،  رمضان كاديرو، رهبر چچن که مورد حمایت کاخ کرملین است را به عنوان سرمربى جديد و ناموفق روسيه قرار داده استاين ويديو بيش از ٥ ميليون بار در يوتيوب ديده شده است، او تنها با گيتار اين كار را اجرا كرده است، در كشور روسيه اين اهنگ براى بعضى ها جالب نبوده است، كشورى كه با ميزبانى جام جهانى سعى دارد فوتبال و شهر هاى كشور خود را به جهانيان بشناساند در حالى كه از نظر رتبه بندى فيفا آن ها ضعيف ترين تيم حاضر در تورنمنت هستند.

خيلى از مردم روسيه بازيكنانشان را مورد انتقاد قرار دادند و اعتقاد دارند بيش از حد پول دريافت مى كنند و در اين ويديو نشان داده شده كه روسيه بازى اول را ٢ بر صفر خواهد باخت.روسيه كه از اكتبر سال ٢٠١٧ هنوز موفق به پيروزى نشده است، در بازى افتتاحيه مقابل ديدگان ولادمير پوتين رو بروى عربستان قرار خواهد گرفت.

در اين ويديو او نشان مى دهد كه در رختكن تيم ملى روسيه بازيكنان دخانيات استعمال مى كنند، ويديو هاى يوتيوب را تماشا مى كنند و با دخترانى كه شب گذشته با آن ها آشنا شده بودند حرف مى زدنداين شوخى بود با مسائل زيادى كه اين روز ها در داخل و خارج اتفاق مى افتد.

سلپاكو، كارگردان مشهور تلويزيونى، در اين ويديو راجب اينكه چگونه ميزبانى جام جهانى منابع روسيه را تمام كرده است حرف مى زند. ٣٢ تيم در جام جهانى بازى خواهند كرد، جام جهانى براى اولين بار در روسيه برگزار خواهد شدمبلغ هزينه شده براى جام جهانى ١١ بيليون دلار تخمين زده شده است.

در يك حركت عجيب، سلپاكو رهبر چِچِن كاديرو را مسخره مى كند، كسى كه خود را سرباز پوتين مى نامددر اين آهنگ پوتين از كاديرو مى خواهد تا تيم را آماده كند و كاديرو انگشت برخى از بازیکنان را قطع مى كند تا حواسشان با استفاده از موبايل پرت نشود، آن ها را با اسلحه تهديد مى كند و به آن ها مى گويد در صورت شمست خود را با اسلحه بكشند.

برخى ها اين آهنگ را جالب فرض كردند اما برخى از آن خوششان نيامديك نفر در يوتيوب نوشت: " اگر ناراحت كننده نبود، انقد خنده دار نمى شد"

جامبولات اومارو، يك وزير در كابينه كايدرو در مصاحبه اى با راديو مسكو گفت: " سلپاكو بايد از كايدرو عذرخواهى بكند." اما سلپاكو اعتقاد دارد كه تنها يك چيز در اين ويديو بد بوداينكه تيم با بيشترين باخت حذف شد اما الان قبل جام جهانى بازيكنان به حمايت ما نياز دارند. "

4125