نصیرزاده: هروقت جهانبخش صحبت کرد ما هم حرف می زنیم/از بازیکنی که بدون هیچ دلیلی قراردادش را فسخ کرد شکایت می کنیم

نصیرزاده: هروقت جهانبخش صحبت کرد ما هم حرف می زنیم/از بازیکنی که بدون هیچ دلیلی قراردادش را فسخ کرد شکایت می کنیم

وب سایت فوتبالی - مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت:از بازیکنانی که با گسترش قرارداد دارند و بدون هیچ دلیلی قراردادشان را با ما فسخ می‌کنند شکایت خواهیم کرد و مطمئناً محرومیت‌هایی را در پی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فارس ، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه بعضی از بازیکنان گسترش به دنبال فسخ قرارداد هستند، گفت: متأسفانه بعضی از کارگزارها به دنبال تحریک بازیکنانی هستند که با تیم‌ها قرارداد دارند. با توجه به اینکه مدت قرارداد بازیکنان طولانی است، در حال حاضر فوتبال ایران، بازیکن آزاد کم دارد و این اتفاق باعث شده تا بازار نقل و انتقالات از رونق بیفتد. 

وی در ادامه گفت: بعضی از کارگزارها به دنبال تحریم بازیکنانی هستند که با تیمی که قرارداد دارند قراردادشان را فسخ کند تا به تیم دیگری منتقل شوند، اما متأسفانه این افراد از تبعات این موضوع اطلاعی ندارند و نمی‌دانند که اگر یک‌طرفه فسخ کنند ممکن است محرومیت‌هایی را برای بازیکن در پی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه تأکید کرد: از بازیکنانی که با گسترش قرارداد دارند و بدون هیچ دلیلی قراردادشان را با ما فسخ می‌کنند شکایت خواهیم کرد و مطمئناً محرومیت‌هایی را در پی خواهد داشت، حتی افرادی که به عنوان کارگزار هستند و به دنبال تحریک فسخ قرارداد بازیکنان فوتبال هستند را به کمیته اخلاق معرفی خواهیم کرد.

نصیرزاده در ادامه در خصوص اینکه بازیکنان به خاطر اینکه قرار است باشگاه امتیازش به فروش برسد، قراردادشان را فسخ می‌کنند، گفت: این موضوع هیچ ربطی ندارد؛ چراکه باشگاه سر جایش باقی مانده و در لیگ فعالیتش را ادامه خواهد داد. بازیکنان به شایعات توجه نکنند،‌ بعضی از افراد سودجو به دنبال تحریک این بازیکنان هستند. ما نسبت به پرداختی بازیکنان مطالباتشان را داده‌ایم و بازیکنان نباید نسبت به دریافتی‌شان  صحبت کنند، در صورتی‌که بسیاری از هزینه‌ها صرف هتل، ایفمارک، ثبت‌نام بازیکن در فدراسیون شده است که تقریباً نزدیک به ۷۰ درصد بازیکنا از باشگاه پول گرفته‌اند.

نصیرزاده در ادامه تاکید کرد:بازیکنان را ۲۰ درصد در صورتی جریمه کرده‌ایم که  صبق قرارداد در پایان لیگ نتیجه خوبی کسب نکنند. بازیکنان قرارداد را امضا کردند و با توجه به اینکه ما رتبه پایینی را نسبت به فصل گذشته  کسب کردیم جریمه شدند. ما حتی گفته بودیم اگر قرار است صد درصد دریافتی داشته باشید، باید رتبه خوبی را در پایان فصل کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه جهانبخش بازیکن فصل گذشته این تیم گفته است سال گذشته در تیم گسترش بسیار اذیت شدم و به موقع راجع‌به بعضی مسائل صحبت می‌کنم نیز گفت: اشکالی ندارد، هروقت جهانبخش صحبت کرد. ما هم در مورد صحبت‌هایش صحبت می‌کنیم. او از ما طلب دارد و طبق قرارداد طلبش را پرداخت می‌کنیم. او حتی بازیکن حرفه‌ای بود و با توجه به اینکه از او توقع نداشتیم، در بعضی از مسائل دخالت نکرد و حتی زمانی که بازیکنان به خاطر مسائل مالی در تمرین شرکت نکردند، او خودش را درگیر این مسائل نکرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان در خصوص اینکه بعضی‌ها نسبت به شما انتقاد کردند به خاطر اینکه در عقد قرارداد با سرمربی جدید تراکتورسازی حضور داشتید، گفت: باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی هر دو زیرنظر یک هلدینگ به نام «دریک» هستند،ما فقط همکاری کردیم و سعی کردم به عنوان یک همکار به تیم تراکتورسازی کمک کنم. ما با تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ همکار هستیم و باید به هم کمک کنیم. در رابطه با قرارداد جان توشاک، من فقط برای مشورت و تنظیم قرارداد حضور داشتم و در بحث عقد قرارداد دخالت کردم. در نهایت آقای زنوزی به عنوان رئیس هیأت مدیره امضایش پای قراردادش ثبت شد، فقط در بحث تنظیم قرارداد مشورت دادم و حضور داشتم. ما همکار هستیم و در حال حاضر به عنوان یک همکار به باشگاه تراکتورسازی کمک می‌کنیم.