اسطوره فوتبال آلمان: گوندوگان و اوزیل را اخراج کنید!

اسطوره فوتبال آلمان: گوندوگان و اوزیل را اخراج کنید!

سایت رسمی فوتبالی - یک روز دیگر و یک نقل قول دیگر بر علیه ستاره آرسنال، مسوت اوزیل.

به گزارش فوتبالی، آلمان مدافع عنوان قهرمانی تحت جو سنگینی به روسیه رسید.در زمین آنها تنها یک پیروزی از 5 مسابقه اخیر خود به دست آوردند که آن هم پیروزی 2  1 برابر عربستان سعودی در روز جمعه در خانه بود.پیش از این آلمان به برزیل و اتریش باخته و با فرانسه و اسپانیا به تساوی رسیده است.

آلمان همچنین بیرون زمین مشکلاتی را با بازیکن منچسترسیتی، ایلکای گندوگان و بازیکن آرسنال، مسوت اوزیل، داشته است.چند هفته پیش اوزیل و گوندوگان با رییس جمهور آلمان، رجب طیب اردوغان، دیدار کردند.این دیدار باعث شعله ور شدن آتش خشم هواداران آلمان بود.

در حالی که گوندوگان با فرانس فوتبال درباره این دیدار حرف زد، اوزیل از صحبت با رسانه ها خودداری کرد.این اتفاق در آلمان تاثیر بدی داشت تا جایی که آنها به دنبال خواندن مقالاتی بودند که اوزیل را مورد انتقاد قرار می داد.

بیلد ورزشی در روز چهارشنبه نقل قولی جدید از حملات اشتفان افنبرگ به ستارگان آرسنال و منچسترسیتی را منتشر کرد: " اگر همان طور که فدراسیون فوتبال آلمان به تازگی اعلام کرد در پی ترویج دادن ارزش ها هستید پس تنها تصمیمی که باقی میم ماند این است که این دو نفر را اخراج کنید. اوزیل و گوندوگان خوش شانس بودند که فدراسیون فوتبال با قاطعیت و سرعت در این مورد وارد عمل نشد. "

لازم به ذکر است که نه اوزیل و نه گوندوگان به دلیل ملاقات خود با رییس جمهور ترکیه در خطر نیمکت نشینی در جام جهانی قرار ندارند.

4125