کی‎روش در جمع مربیان مسن جام جهانی روسیه

کی‎روش در جمع مربیان مسن جام جهانی روسیه

وب سایت رسمی فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چهارمین مربی پا به سن گذاشته جام جهانی روسیه لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از مارکا، سرمربین ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی روسیه مشخص شده است تا بتوان تحلیل دقیقی در خصوص آنها داشت.

تیم های حاضر در جام جهانی در حالی از دو روز دیگر به مصاف یکدیگر می روند که اسکار تابارس ۷۱ساله مسن ترین مربی جام بیست و یکم لقب گرفته است. پس از وی نیز خوزه نستور پکرمن با ۶۸ سال سن در رده دوم قرار دارد. سرمربی تیم ملی کلمبیا یکی از سن و سال دارهای جام جهانی است که لقب «آقای جام جهانی» را از آن خود کرده است. وی که از سال ۲۰۱۲ هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده دارد تا دومین جام جهانی متوالی خود را به همراه داشته باشد.

در این فهرست نام های دیگری نظیر کارلوس کی روش و یواخیم لوو حضور دارند که سابقه زیادی در رقابت های جام جهانی دارند. با این حال لقب فوق را پکرمن با توجه به حضورش در رده های مختلف ملی در جام جهانی از آن خود کرده است.سرمربی کلمبیا از ۴۴ بازی ۳۳ پیروزی و چهار مساوی در کارنامه اش دارد.

پس از پکرمن، برت فان مارویک هلندی که هدایت کانگوروها را در جام جهانی روسیه بر عهده دارد رتبه سوم را با ۶۶ سال سن به نام خود کرده است.

در رتبه چهارم نیز کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد تا بار دیگر نام وی در بین مربیان رتبه برتر جام جهانی قرار بگیرد. رده بندی فوق را در پی نیز می توانید ببینید:

اسکار واشنگتن تابارس (اروگوئه) ۷۱ ساله

 خوسه پکرمن (کلمبیا) ۶۸ ساله

 برت فان مارویک (استرالیا) ۶۶ ساله

 کارلوس کی‌روش (ایران) ۶۵ ساله

به گزارش فوتبالی، کی روش در حالی لقب یکی از مسن ترین مربیان جام جهانی را از آن خود کرد که با توجه به اعلام سایت های معتبر فوتبال دنیا یکی از گرانقیمت ترین مربیان حاضر در این دور از رقابت ها در کنار یواخیم لوو هست.