توپ جام جهانی 2018، دشمن کریستیانو رونالدو!

توپ جام جهانی 2018، دشمن کریستیانو رونالدو!

وبسایت رسمی فوتبالی - اعضای تیم تحقیق آدیدار مدعی هستند که آنها رازی برای متوقف کردن ضربات آزاد رونالدو دارند – توپ جدید جام جهانی.

به گزارش فوتبالی، تله استار 18 به صورت خاص برای کاهش مقدار شیب و انحرافی که بر آن قرار می گیرد طراحی شده است.

این موضوع همانقدر که به دروازه بانان حاضر در روسیه کمک می کند، کار را برای بازیکنانی چون رونالدو برای زدن ضربات آزاد که در آن تبحر دارد، سخت می کند.

آدیداس سه سال و میلیون ها پوند برای بهبود آنچه که به باور آنها بهترین قسمت از موادی است که در مسابقات استفاده شده، صرف کرد.

و همه این ها به نحوی پیش رفته که گفته می شود توپ ساخته شده با استفاده از مواد مشابه آنچه در پانسمان پزشکی مصرف می شود، ساخته شده است.

آدیداس می گوید محصول جدیدش تمامی اختلافات در میزان کلفتی پوسته توپ را از بین می برد و این بدین معناست که سرعت این توپ در شوت های و زمانی که در هواست، بیشتر از سایر زمان هاست.

علاوه بر این، تله استار 19  - شبیه سازی شده به توپی که در جام جهانی 1970 مکزیک مورد استفاده قرار گرفت – طراحی خلاقانه پازلی نیز برای کاهش تاثیر تلاطم هوا بر روی خود به همراه دارد.

این توپ ماه ها تحت آزمایش در تونل های هوا در دانشگاه لاف بور بوده تا از هر نقصی اطمینان حاصل شود.

همچنین توسط یک ربات شوت زن که با سرعت 90 مایل در ساعت قادر به ضربه زدن به توپ بود مورد آزماش قرار گرفت.

تکنولوژی چشم شاهین که در توپ های تنیس و کریکت استفاده می شود در این توپ نیز به کار رفته است تا از عملکرد درست و دقیق آن در هنگام تماس با پای بازیکنان اطمینان حاصل شود.

بازیکنان هر 32 تیم حاضر در جام جهانی در حال حاضر با این توپ های جدید تمرین می کنند. 

روز پنج شنبه زمان رونمایی از آنها خواهد بود.

4125